Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Uitwisselen urbex locaties!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Uitwisselen urbex locaties!

    Welke vertrouwelijke info heb ik hiermee doorgegeven? Het is toch gewoon het alias van het gebouw en niet waar het ligt...
    Ik vraag ook niet naar coördinaten, ik zoek die zelf wel. Wil gewoon weten welke nog te doen zijn de dag van vandaag, kwestie van lange ritten voor niks te besparen.

    Comment


    • Re: Uitwisselen urbex locaties!

      Oorspronkelijk geplaatst door R_D Bekijk bericht
      Welke vertrouwelijke info heb ik hiermee doorgegeven? Het is toch gewoon het alias van het gebouw en niet waar het ligt...
      Ik vraag ook niet naar coördinaten, ik zoek die zelf wel. Wil gewoon weten welke nog te doen zijn de dag van vandaag, kwestie van lange ritten voor niks te besparen.
      Ik heb het helemaal niet tegen jou, geen probleem. Maar ik heb al zodanig veel frustraties opgelopen in dat urbexwereldje dat het me even te veel werd. Sorry daarvoor.
      ik heb mijn bericht trouwens ook gewist. Maar ik heb destijds factory 2601 in het volste vertrouwen doorgegeven en niet zolang geleden stond de reden van de naam in een plaatselijke krant. Sindsdien is hij plat gelopen.
      Dat multiplicatoreffect en het misbruik in de urbex werkt erger dan ooit, zo erg dat ik al een hele tijd besloten heb om er mee te stoppen. Ik heb nog 2 uitzonderingen gemaakt, onlangs nog een oldtimerkerkhof waarbij Chatillon verbleekt. Op een gegeven moment stonden er 11 auto's van bezoekers, het is blijkbaar een zondaguitstapje geworden voor mensen met kinderen. Nu goed, het was mijn 4e keer en de diefstallen en het vandalisme vielen er nog mee maar er staat daar voor een fortuin aan oldtimers, eerder 1000 dan 500, laat dat aan de oren komen van bepaalde sujetten en het is game over. Het huis van de overleden eigenaar ziet er verschrikkelijk uit, net een stort waar je letterlijk je benen brak bij het binnen komen. Iedere urbexer beweert het heilige principe te huldigen maar ik weet pertinent zeker dat bepaalde toestanden niet aan de vandaaltjes liggen maar wél aan de urbexers. Weet je dat hier een bepaald lid hier bij mij nog heeft geprobeerd om de locatie van Foret los te weken, zogezegd voor een laatste fotoshoot met zijn terminaal zieke zoon. De gekleurde poeders in l'Université waren daar ongetwijfeld uitgestrooid voor de foto's, de s*xboekjes van Dolf Vanneste ook. Onlangs is de voordeur gestolen van Farm 1881. En dan zwijg ik nog even over wat er allemaal in scčne wordt gezet.

      Comment


      • Re: Uitwisselen urbex locaties!

        Oké, geen probleem. Dacht dat het op mij bedoeld was.

        Comment


        • Re: Uitwisselen urbex locaties!

          Oh, de weddenschappen over hoe lang ik het nu zal uithouden zijn er al.
          Ik zou zeggen : ik maak het goed door je eens mee te nemen maar dan verlies ik de weddenschap.
          Een verscheurende keuze

          Comment


          • Re: Uitwisselen urbex locaties!

            Iemand die me kan helpen of tips heeft voor de volgende?
            - Cimitieres des légendes
            - BMW dans les bois
            - Garage Sainte Barbe
            - Garage Tondeuses

            Zie flickr: https://www.flickr.com/photos/explor...57671838186492

            Thanks! Danke! Dank u! Merci!

            Comment


            • Re: Uitwisselen urbex locaties!

              Oorspronkelijk geplaatst door MM_MK2 Bekijk bericht
              Iemand die me kan helpen of tips heeft voor de volgende?
              - Cimitieres des légendes
              - BMW dans les bois
              - Garage Sainte Barbe
              - Garage Tondeuses

              Zie flickr: https://www.flickr.com/photos/explor...57671838186492

              Thanks! Danke! Dank u! Merci!
              Is dat jouw flickr account met plekken waar je al geweest bent?
              http://www.flickr.com/photos/86823466@N02/

              Comment


              • Re: Uitwisselen urbex locaties!

                Oorspronkelijk geplaatst door insider46 Bekijk bericht
                Is dat jouw flickr account met plekken waar je al geweest bent?
                Nee, helaas, anders zou ik die locaties niet zoeken he

                Comment


                • Re: Uitwisselen urbex locaties!

                  hallo

                  wie kant mij helpen
                  ik ben opzoek na de locatie wet dogs plant
                  het gaat om deze locatie http://www.28dayslater.co.uk/wet-dog...elgium.t103719

                  heb zelf wel een leuk lijstje om te ruilen denk ik zo
                  hier is mijn lijst


                  alvast bedankt

                  Comment


                  • Re: Uitwisselen urbex locaties!

                    Oorspronkelijk geplaatst door MM_MK2 Bekijk bericht
                    Nee, helaas, anders zou ik die locaties niet zoeken he
                    Awel ja dermee dat ik het eens vroeg hahahaha
                    http://www.flickr.com/photos/86823466@N02/

                    Comment


                    • Re: Uitwisselen urbex locaties!

                      Hallo,

                      Ik, urbexer sinds 2007 op zoek naar mensen om locaties in binnen en buitenland mee te ruilen. Eventueel ook iemand om samen mee op stap te gaan. stuur een PM!

                      Comment


                      • Re: Uitwisselen urbex locaties!

                        Oorspronkelijk geplaatst door frankdm Bekijk bericht
                        Hallo,

                        Ik, urbexer sinds 2007 op zoek naar mensen om locaties in binnen en buitenland mee te ruilen. Eventueel ook iemand om samen mee op stap te gaan. stuur een PM!
                        Hmm, als de afkorting S*******s M***s jou iets zegt dan zit ik goed en heb ik wel interesse. Ik zit er in sinds 2005 maar ik ben pas in 2006 op het digitale pad beland.
                        Om eerlijk te zijn : ik zoek ideeën om van dat platgetreden fotopad dat iedereen ophemelt maar in de praktijk bewijst dat het allemaal copycats zijn af te stappen.
                        Ik denk aan zwartwit, lijnfilmeffecten, ruiseffecten, hyperreality, alles behalve die verdomde platgereden HDR.

                        Comment


                        • Re: Uitwisselen urbex locaties!

                          Beste vrienden,

                          Allereerst mijn complimenten voor dit uitstekende forum waar ik tot op vandaag het bestaan niet van kende.

                          Zoals zovelen ben ik gefascineerd door UrBex, het enige waar het mij aan ontbreekt is een goeie start.

                          Kan er iemand een tipje van de sluier oplichten ;-) en enkele praktische tips doorgeven?

                          Ik woon in Essen (Noord-Antwerpen)

                          groeten,

                          Geert

                          Comment


                          • Re: Uitwisselen urbex locaties!

                            Oorspronkelijk geplaatst door Nexus Bekijk bericht
                            Beste vrienden,

                            Allereerst mijn complimenten voor dit uitstekende forum waar ik tot op vandaag het bestaan niet van kende.

                            Zoals zovelen ben ik gefascineerd door UrBex, het enige waar het mij aan ontbreekt is een goeie start.

                            Kan er iemand een tipje van de sluier oplichten ;-) en enkele praktische tips doorgeven?

                            Ik woon in Essen (Noord-Antwerpen)

                            groeten,

                            Geert
                            Heb je iets te ruil?
                            https://www.facebook.com/patrick.schouten.589

                            Comment


                            • Re: Uitwisselen urbex locaties!

                              Ik zoek Chapelle des morts. Ik heb veel recente en nieuwe locs. Pm me!

                              Comment


                              • Re: Uitwisselen urbex locaties!

                                Ik ben op zoek naar verschillende locaties! Ik ben beginnend urbexer en heb Doel, Prison H15 en een douaneloods in Essen bezocht. Maar ik wil verder en meer!
                                Iemand die mij op weg kan helpen met meerdere toffe locaties? Of eventueel binnenkort een trip gaat doen en die gezelschap zoekt?

                                Zo ben ik bijvoorbeeld op zoek naar de locatie van *Ateliers de Constructions Electriques de Charleroi (*ACEC)

                                PM me!!

                                Comment

                                Working...
                                X