Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Uitwisselen urbex locaties!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Uitwisselen urbex locaties!

    Website van een vriend uit Kraainem, volgens mij een TOP urbexer, maar wie ben ik om daar over te oordelen.

    Comment


    • Re: Uitwisselen urbex locaties!

      Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
      Website van een vriend uit Kraainem, volgens mij een TOP urbexer, maar wie ben ik om daar over te oordelen.

      http://www.lucaso-photography.be/
      Toch een betere fotograaf die aan urbex doet en meer doet dan brederbreedst wilt gaan of dynamiek in zijn foto's steekt tot je aars ervan bloedt...
      Of hij een TOP urbexer is? Dat kan je alleen maar weten als je met hem op stap gaat ;-)
      þú söngst til mín, svo hljótt... "ég þakka þér þá von sem þú gafst mér"
      Freelance bedrijfsfotograaf
      klikerdeklik hier voor mijn website!

      Comment


      • Re: Uitwisselen urbex locaties!

        Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
        Website van een vriend uit Kraainem, volgens mij een TOP urbexer, maar wie ben ik om daar over te oordelen.

        http://www.lucaso-photography.be/
        Eindelijk nog eens iemand met een aparte stijl. Hou ik wel van.

        Comment


        • Re: Uitwisselen urbex locaties!

          Oorspronkelijk geplaatst door Urbex Liesje Bekijk bericht
          Nog mensen die willen ruilen?

          Mijn facebookpagina:
          Meld je aan bij Facebook om te delen en contact te maken met je vrienden, familie en mensen die je kent.


          Groetjes Elise
          Je bent dus wel elise manders....waarom dat niet gewoon tegen me zeggen dan?
          Canon5D MII. markIII, 7D en lenzen...
          Website: Raym`s Fotosite

          Comment


          • Re: Uitwisselen urbex locaties!

            Oorspronkelijk geplaatst door appelboom Bekijk bericht
            Toch een betere fotograaf die aan urbex doet en meer doet dan brederbreedst wilt gaan of dynamiek in zijn foto's steekt tot je aars ervan bloedt...
            Of hij een TOP urbexer is? Dat kan je alleen maar weten als je met hem op stap gaat ;-)
            Feit dat Luc milieuambtenaar is voor het brussels gewest zal wel een paar deuren openen zeker.

            Comment


            • Re: Uitwisselen urbex locaties!

              @ bangalore. . Is zeker mijn pagina. Ik vraag niet naar locaties. Er zijn enkele mensen hier op dit forum waar ik regelmatig mee ruil.

              @raymond.. heb je me gevraagd wie ik ben? Kan ik gemist denk ik.

              Comment


              • Re: Uitwisselen urbex locaties!

                Ruilen is niet vragen naar locaties dan? LOL

                Comment


                • Re: Uitwisselen urbex locaties!

                  Nee, idd. Is een nuance verschil. Ik ruil locaties met medeurbexers die ik al enige tijd ken en vertrouw. Daarnaast vind ik door goed speuren en zoeken veel locaties zelf.

                  Maar even een vraagje, wat gaat jou het eigenlijk aan wat ik doe?

                  Comment


                  • Re: Uitwisselen urbex locaties!

                    Oorspronkelijk geplaatst door appelboom Bekijk bericht
                    Toch een betere fotograaf die aan urbex doet en meer doet dan brederbreedst wilt gaan of dynamiek in zijn foto's steekt tot je aars ervan bloedt...
                    Of hij een TOP urbexer is? Dat kan je alleen maar weten als je met hem op stap gaat ;-)
                    Zeer zeker mee eens : de beste urbex is in mijn ogen nog altijd de discrete urbex. Liefst met een herkenbare persoonlijke stijl.

                    Comment


                    • Re: Uitwisselen urbex locaties!

                      Oorspronkelijk geplaatst door Urbex Liesje Bekijk bericht
                      Nee, idd. Is een nuance verschil. Ik ruil locaties met medeurbexers die ik al enige tijd ken en vertrouw. Daarnaast vind ik door goed speuren en zoeken veel locaties zelf.

                      Maar even een vraagje, wat gaat jou het eigenlijk aan wat ik doe?
                      Wat mij dat aan gaat? Wel, feit is dat door al dat geruil de hele boel verziekt wordt.
                      Locaties worden platgelopen, er gaan hele bussen ineens naartoe, spullen worden verplaatst, gestolen, afgebroken,...
                      Dus ja, het gaat mij aan...

                      Comment


                      • Re: Uitwisselen urbex locaties!

                        Ik ben niet verantwoordelijk voor hele busladingen op locaties, vernielingen etc, begrijp ook niet waarom je mij hier persoonlijk op aanspreekt. Ik ruil namelijk niet met beginnende urbexers of vandalen. Ben hier ook zeker tegen en vind het erg jammer dat locaties gesloopt worden door zogenaamde urbexers. Naar mijn mening heeft het niks met urban explorating te maken.

                        Nogmaals, wat ik doe, is mijn ding. Je kent me niet eens, dus waarom over mij oordelen? Wat jij doet interesseert me geen ene moer, einde discussie.

                        Comment


                        • Re: Uitwisselen urbex locaties!

                          Kan je me even aantonen waar ik je verantwoordelijk stel voor bovengenoemde zaken?
                          Ik heb het over ruilen in het algemeen, niet over jou. Zoals je zelf al aan geeft, ik ken je niet...

                          Comment


                          • Re: Uitwisselen urbex locaties!

                            iemand nog zin om te ruilen:P
                            hieronder mijn lijst nog nie volledig up-to-date

                            Comment


                            • Re: Uitwisselen urbex locaties!

                              hai en goedemorgen,

                              Ik wil graag filature Impressionant bezoeken, ik denk dat het in L ligt. Kun je mij dat bevestigen (voordat ik 2 uur in de auto ga zitten )
                              Nog een andere vraag is theater Jeusette nog bezoekbaar voor zover jij weet?

                              Comment


                              • Re: Uitwisselen urbex locaties!

                                Oorspronkelijk geplaatst door LotteS Bekijk bericht
                                hai en goedemorgen,

                                Ik wil graag filature Impressionant bezoeken, ik denk dat het in L ligt. Kun je mij dat bevestigen (voordat ik 2 uur in de auto ga zitten )
                                Nog een andere vraag is theater Jeusette nog bezoekbaar voor zover jij weet?
                                Niet in L maar in W volgens mij...

                                Comment

                                Working...
                                X