Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Portugal Algarve

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Portugal Algarve

    Hallo
    In de maand juni brengen wij onze vakantie door in de Algarve.
    Ik ben op zoek naar mooie plaatsen om te fotograferen.
    Tevens willen we de zoutwinning met werkzaamheden bezoeken .
    Ik bedoel de zoutpannen.
    Graag info.
    groeten
    guy
    natuurfotografie
    reisfotografie
    macro

  • #2
    Re: Portugal Algarve

    kan momenteel zo uit het hoofd niet veel info meegven, maar een goede site met reisinfo over Portugal (in het frans, engels...) is www.visitportugal.com

    ik probeer zo snel mogelijk ook nog wat eigen ervaringen te posten.

    in elk geval: is een bestemming om te genieten

    grtz,

    Happyboedha
    Last edited by Happyboedha; 9 maart 2007, 14:58.
    Sony A700

    Comment


    • #3
      Re: Portugal Algarve

      Als het kan moet je zeker eens lang Albufeira gaan, zeer gezellig stadje!!
      Je kan daar ook een fadoavond bijwonen, typische Portugese Fado, leuk om te doen

      Groete Ken
      |||*The Golden Shot*|||

      Comment


      • #4
        Re: Portugal Algarve

        Naar welk dorp gaat ge op vakantie? In Tavira is er zoutwinning, er is ook een klein visserhaventje. Tavira is tussen Faro en de Spaanse grens. Ik ga in april naar Monte Gordo. Een kameraad woont daar al 5 jaar en die zal wel leuke plekjes weten en zal die eind april wel laten zien. Dit is al wel de derde keer dat ik naar daar ga. Twee keer in het groot verlof op vakantie.
        Nu ga ik vooral voor de fotografie.
        Met mijn NIKON in de hand kom ik door het hele land, en nog wat NIKKOR lenzen voor over de grenzen.

        Comment


        • #5
          Re: Portugal Algarve

          Ik ben zelf al een keer of 10 in Albufeira geweest. Mooi in het midden van de Algarve. Ik was daar elke keer in de winter.

          Een greep uit wat dingen die ik zeker de moeite waard vond:
          - Caldas de Monchique
          - Cabo de Sao Vincente
          - Tavira (voor een kort dagje, het is er zeer mooi, maar na een halve dag kijken was ik wel uitgekeken)
          - Portimao
          - De zigeunermarkt in Quareira

          Deze dingen invoeren in Google levert al wel wat mooie info heb (heb ze niet allemaal geprobeerd) en misschien kan je op deze site wat extra info vinden: http://algarve-portal.com/en

          Comment


          • #6
            Re: Portugal Algarve

            Albufeira, vond ik persoonlijk het minst mooie... Kan je evengoed naar lloret del mar, of blankenberge gaan.

            Olhao, is mooi en niet echt super toeristisch, van daaruit kan je de boot nemen naar armora. Leuke uitstap... Prachtig klein eilandje.
            Canon 5DMkII + Canon 30D(te koop) + efs 10-22(te koop) + ef 17-40L + ef 50 f1.8 II + ef 85mm 1.2L MII + tamron 28-75/2.8 xr di + ef 70-200L 2.8 + sigma ef-500 dg super(te koop) + 1.4 II canon converter + canon 580 II

            Comment

            Working...
            X