|
|||
|
Hey allemaal ,
Volgende woensdag vertrek ik voor 10 daagjes naar Mallorca (Playa de Palma) Weet iemand er interessante plaatjes om foto's te gaan schieten ? Zowel Natuur als gebouwen enzoverder. Alvast bedankt ! |
|
|||||
|
Playa de Palma, ik denk dan spontaan aan der BierKönig, de Schinkenstrasse, de Bierstrasse enzovoort. Ik hoop dat je goed overweg kunt met Duitsers en jongeren die voor je weet wel naar ginder gaan
. Maar vergeet vooral niet het bergachtige binnenland te verkennen waar het bloedheet kan worden maar vooral erg groen is, waar je op afgezonderde plekjes kleine boerderijtjes tegenkomt enzovoort. Ook heb ik goede herinneringen aan het dorpje Valldemossa. Het dorpje van Chopin zeker als ik mezelf goed herinner.Ik moet zeggen ik had het na 7 dagen wel gehad, en ik zit graag in het tumult en tussen jongeren (en dan nog liefst Duitsers ipv Engelsen ) maar wat je daar ziet en vooral hoort . Hopelijk stoort je dat niet te erg en laat je je reis er niet door vergallen.De hooftstad is ook wel de moeite, makkelijk te bereiken met wagen of nog makkelijker met een directe busverbinding voor een appel en een ei (figuurlijk dan ).Ik blijf dit draadje volgen en weet te zeggen wat je ervan vond .Good luck! |
|
|||
|
Bedankt allemaal voor jullie info.
Ik zal me dus een autoke gaan huren en eens gaan toeren hé ![]() Ik vertrek nu woensdag en zodra ik terug ben zal ik hier wat foto's posten ! Tips zijn nog steeds meer dan welkom hoor
|
Noord-westen is bergachtig en mooi
bvb Cap Formentor en rondtoeren in 't binnenland
Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II| Sigma 100-300 F4 EX APO HSM Nikon SB-800 | Compactdrive PD70X 60GB| Manfrotto 479B | Tamrac Velocity 9 | Albums: hotshots.be |
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
Soortgelijke discussies
|
||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Mallorca skies | den tommie | Showcase Natuur en Landschappen | 11 | 25 mei 2008 15:52 |
| Mallorca | pvphoto | Showcase Natuur en Landschappen | 6 | 25 juli 2007 10:54 |
| Mallorca | StevenVH | Algemeen | 4 | 24 mei 2006 17:26 |
| Mallorca, wie is er al geweest en hoe viel het mee??? | vvm1 | Chit Chat - Archief | 18 | 28 januari 2006 16:52 |
| Bergen in Mallorca | Gigi | Showcase - Archief | 3 | 28 september 2004 22:32 |
![]() |