Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

"fototrekpleisters"

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • "fototrekpleisters"

    Hey,

    weten jullie waar je in Nevele, Deinze, Gent en omgeving, die met openbaar vervoer te doen is, mooie plaatsten hebt om zowel natuur, gebouwen, dieren, mensen, evenementen .. te fotograferen? Mensen die ook van die streek zijn en hun favoriete plekken hebben, of mooie, originele plekken, ideeën hebben?

    groetjes Freke

  • #2
    Re: "fototrekpleisters"

    Tja, heel veel natuurlijk... historisch Gent is helemaal mooi, de landelijke omgeving van Nevele ook, kasteel van Ooidonk in Deinze,... allemaal bereikbaar met trein en/of bus.
    Maarten
    Canon 40D + en wat glas

    Comment


    • #3
      Re: "fototrekpleisters"

      Verplaatst naar een passender forum. Xarder

      Comment


      • #4
        Re: "fototrekpleisters"

        't ligt al in de verdere periferie van Gent, maar bij mooi weer is St-Martens-Latem naar 't schijnt heel mooi. Met wat geluk kan je er een foto van een landschapsschilder maken of zo... er zijn uitgestippelde wandelingen te doen.

        kerkhof Campo Santo in St-Amandsberg, recent geloof ik nog in de monumentenstrijd te zien. Ook vind je daar een begijnhof op wandelafstand.

        Comment


        • #5
          Re: "fototrekpleisters"

          Ah, bedankt,

          ik ben eigenlijk van Nevele dus Latem is nog dichter bij me dan Gent, er zijn daar inderdaad wel mooie stukken met heel rijke mensen die hun eigen boot op het water, de Leiearm hebben. Ik zal daar eens op verkenning gaan

          groetjes Freke

          Comment


          • #6
            Re: "fototrekpleisters"

            tip: nooit bang zijn om een VVV binnen te gaan. Vaak zijn het mensen uit de buurt die dat openhouden, die kunnen je soms tips geven voor mooie minder bekende plekjes in de buurt. En meestal kan je er voor weinig geld een wandel- of fietskaart kopen.
            Je zou ervan schrikken wat er allemaal bij jou in de buurt ligt zonder dat je het zelf weet.

            Comment


            • #7
              Re: "fototrekpleisters"

              Vanuit Nevele zit je zo op het wandelpad langs de Leie ...


              Je hebt er prachtige meersen en je kan tot in Drongen doorwandelen.

              Vanuit Gent kan je steeds terug met de bus naar Nevele , op een halfuurtje sta je thuis.
              brochef_photographer

              Comment


              • #8
                Re: "fototrekpleisters"

                Of fiets huren en fietsroute doen vanuit Afsnee via de leie tot in Drongen.Of andersom, natuurlijk.Je komt er veel mooie plaat(s)jes tegen
                www.petervdg.net/Portfolio

                Comment


                • #9
                  Re: "fototrekpleisters"

                  Oorspronkelijk geplaatst door vanslycken Bekijk bericht
                  tip: nooit bang zijn om een VVV binnen te gaan. Vaak zijn het mensen uit de buurt die dat openhouden, die kunnen je soms tips geven voor mooie minder bekende plekjes in de buurt. En meestal kan je er voor weinig geld een wandel- of fietskaart kopen.
                  Je zou ervan schrikken wat er allemaal bij jou in de buurt ligt zonder dat je het zelf weet.
                  Hey,

                  vvv was een goede tip! Ik had hier eigenlijk nog nooit van gehoord en nu heb ik de site gezocht en gevonden: www.vvvleiestreek.be en daar staat veel info rond over alle natuur, bos en watergebieden in de omgeving. De moeite waard!

                  Bedankt voor de reacties

                  groetjes Freke

                  Comment

                  Working...
                  X