Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fototips voor Taiwan

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Fototips voor Taiwan

    Binnen drie weken vertrek ik naar Taiwan voor rondreis (met openbaar vervoer), staan zeker op het programma taipei, sun moon lake, taroko,taitung, kenting, fo guang shan, tainan... Mensen die ervaring hebben met het fotograferen in taiwan en/of enkele aanraders hebben op deze bestemmingen of andere nog onbekende hoekjes die zeker niet te missen zijn!

  • #2
    Re: Fototips voor Taiwan

    Net hetzelfde als overal elders in de wereld.
    Bij een bezienswaardigheid, leuke atractie of wat dan ook, gewoon op het knopje drukken.

    Comment


    • #3
      Re: Fototips voor Taiwan

      Taiwan is absoluut de moeite waard!
      Zo'n 17-18 jaar geleden heb ik er gewerkt, (Eerst Taipeh daarna Hualien) en er veel mooie herrinneringen aan overgehouden.
      Probeer eens een oogstfeest te bezoeken bij de zgn 'aboriginals' (oorspronkelijke bewoners van Taiwan) in het Zuidelijk deel van het eiland, erg kleurrijk.
      In de heuvels nabij Hualien zijn er bloemen farms (die bloemen worden oa voor consumptie gebruikt, Taiwanezen eten bijna alles ) Echt een prachtig gezicht om grote velden met bloemen te zien op de glooiende akkers.
      Taroko gorge is natuurljk een must, je kunt in die omgeving ook prachtig hiken/kamperen. Ik ging met een groepje lokale vrienden/collega's in het weekend vanuit Hualien regelmatig de bergen in om wandelen/kamperen, overal beekjes/watervalletjes/meertjes en grotten zonder een mens tegen te komen.
      De mensen zijn er vriendelijk en gastvrij.
      Als vakantieland erg onderschat, veel plezier!

      Comment

      Working...
      X