Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fotoreis naar Toscane in juni.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Fotoreis naar Toscane in juni.

    Goeiedag.

    reeds enkele jaren ben ik op reis geweest naar deze Italiaanse regio, doch door omstandigheden kan mijn vrouw dit jaar niet meegaan. Ik wil dan ook van deze gelegenheid gebruik maken, om opnieuw naar de streek te gaan, en tenvolle te gaan voor de fotografie. Als zij meeging hield ik natuurlijk ook met haar rekening, zodat ik vaak geblokkeerd was, jullie kennen dit waarschijnlijk wel.

    Ik zoek dus mensen die eventueel zouden willen meegaan, met de auto, door mijn ervaring ken ik de route om ernaar toe te rijden, voordeel van de auto is dat ik wel wat kan meenemen van materiaal, ik doe ook wat aan strobisme, dus je kan je wel voorstellen dat ik wat gerief meeheb. Ik heb echter wel een ruime Mondeo break, dus daar kan wat materiaal in, geen probleem.

    De periode zou zijn van +/- 7 juni tot +/- 20 juni, een tiental dagen, moet volstaan. Op de terugweg zou ik langs Cinque Terre willen komen, ben daar ook al eens geweest en met dezelfde idee zou ik ook daar eens 'vrij' willen gaan fotograferen.

    Ik ben tweetalig, spreek ook een mondje Italiaans, ken ook wat de Italiaanse gewoontes en hun lekker eten, ik ben ietwat 'Italofiel', inderdaad.

    De rest kunnen we verder bespreken, het spreekt vanzelf dat er benevens de fotografie, die primeert, ook andere dingen kunnen gedaan worden.

    Ik verneem het wel.

    M V G.

    Eugène.
    BD1766BE

  • #2
    Re: Fotoreis naar Toscane in juni.

    Ciao Droopie007,
    sono anch'io un italofilo. Om maar te zeggen dat je idee om naar Toscane te gaan mij wel iets zegt.
    Ik ben er vaker geweest (ook in andere delen van Italië), maar Toscane blijft natuurlijk ook voor mij een uitverkoren bestemming.
    Ik heb 9 jaar Italiaans gestudeerd in avondonderwijs, dus ik kom niet om van de honger ginder. Verder fotografeer ik nu ook met een D800 en als back-up toestel heb ik nog de onvolprezen D700. De periode die je aangeeft zou mij wel passen, want dan kan ik me vrijmaken.
    In Cinque Terre was ik nog niet, maar het staat zeker nog op mijn verlanglijstje.

    Ik heet Stefan Alen en woon in Hasselt, net de kaap van de 60 gepasseerd en gepassioneerd bezig met allerlei takken van de fotografie.
    Ik wil zeker eens vrijblijvend kennis maken en kijken of we een klik kunnen vinden, er zijn alleszins al voldoende raakpunten.
    Je kan mij via deze site bereiken of liever nog rechtstreeks via alen@telenet.be
    of op Gsm 0477 360 880.

    ik kijk uit naar je reactie;
    Groetjes,
    Stefan

    Comment


    • #3
      Re: Fotoreis naar Toscane in juni.

      Goeiedag.

      Ik lees nu pas je bericht. In de loop van volgende week zal ik je contacteren.

      Groeten.

      Eugène.
      BD1766BE

      Comment

      Working...
      X