Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fotograferen tijdens het karnaval in Venetië - wat kan en hoe pak je dit aan?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Fotograferen tijdens het karnaval in Venetië - wat kan en hoe pak je dit aan?

    Ik denk eraan om volgend jaar Venetië te bezoeken tijdens de karnaval. Ik ben al een paar keer in Venetië geweest en zoek dus geen algemene informatie maar specifieke info over het karnaval gebeuren.

    - kan je zelf ook best verkleed zijn?
    - zijn er verkleede balls te bezoeken?
    - Hoe ga je tewerk bij het fotograferen van personen? Is er een bepaalde etiquette te volgen?
    - Is er ergens een website met een planning of programmatie? Dit mag in het Italiaans zijn.
    - Ervaringen van vorige jaren?

    Alvast bedankt.
    Ex Oriente Lux
    www.soefisinjoor.be

  • #2
    Re: Fotograferen tijdens het karnaval in Venetië - wat kan en hoe pak je dit aan?

    - Absloluut beter NIET zelf verkleed zijn!
    - Bals zijn erg duur en bijna niet binnen te geraken.
    - De verkleden staan gewoon her en der verspreid in de stad en vooral op het San Marcoplein. Ze poseren daar gewoon gratis voor iedereen. Het is er wel ontzettend druk: je staat zéker nooit alleen voor een verkleed persoon en de meeste straatjes worden zelfs voor voetgangers 1-richtingsverkeer.
    - Website: http://www.carnivalofvenice.com/
    - Wij waren er afgelopen carnaval en het was zeer zeker de moeite waard!!! Een abolute aanrader!!!
    Last edited by HeidiN; 12 juni 2011, 14:44.

    Comment


    • #3
      Re: Fotograferen tijdens het karnaval in Venetië - wat kan en hoe pak je dit aan?

      Hallo HeidiN,

      Bedankt voor de info.

      Groetjes,

      Rudi
      Ex Oriente Lux
      www.soefisinjoor.be

      Comment


      • #4
        Re: Fotograferen tijdens het karnaval in Venetië - wat kan en hoe pak je dit aan?

        Ik ken er zelf niets van maar je kan hier wat inspiratie en info opdoen:



        bekijk ook de galerijen, zeer de moeite

        Comment

        Working...
        X