Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Cassis, Frankrijk - 2 weken

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Cassis, Frankrijk - 2 weken

    Hey allemaal,

    Eind juni ga ik voor 2 weken naar Cassis in Frankrijk, vorig jaar reeds geweest en prachtig, toen slechts 1 week.

    Nu aangezien we wat meer tijd hebben zoeken we wat meer uitstapjes en wat tips ivm leuke plekjes voor te fotograferen.

    Vorig jaar hebben we de boottocht gedaan om de calanques te bezoeken (prachtig), het stadje zelf natuurlijk, Aix-en-Provence bezocht en wat kleine dorpjes in de omgeving.

    Misschien dit jaar Marseille bezoeken?

    Heb de foto's van vorig jaar niet op Flickr staan, enkel deze 2:

    Cap Canaille before sunset by LdB Photography - Laurie De Bruyn, on Flickr
    Cassis harbour by LdB Photography - Laurie De Bruyn, on Flickr

    Vorig jaar zijn we met het vliegtuig gegaan en hebben we een auto gehuurd. Dit jaar gaan we zelf met de auto dus kan ik mijn statief meenemen.
    Canon Eos 7D - Canon 17-55mm f/2.8 IS USM - Canon EF 70-200mm f/2.8 L IS USM II - Canon EF 100mm f/2.8L Macro IS USM - Canon 50mm f/1.8

  • #2
    Re: Cassis, Frankrijk - 2 weken

    Wees voorzichtig als je de Calanques gaat bezoeken. Plaats je auto niet om het even waar. Vorige maand zijn klimmers-vrienden van ons daar heel hun hebben en houden kwijtgeraakt door inbraak in de auto.
    Touch the Earth...Gently
    www.passionsenfrance.com

    Comment


    • #3
      Re: Cassis, Frankrijk - 2 weken

      Hoi, mijn ouders hebben jarenlang op een camping gestaan in Cassis en hebben er recent een huisje gekocht.
      Twee jaar geleden ben ik er nog eens geweest (na 10 jaar afwezigheid...) en zijn we ook maar een weekje geweest.
      Daar hebben we een daguitstapje gedaan naar St.-Tropez, is geloof ik een anderhalf uurtje rijden, maar wel de moeite om eens te bezien...
      Marseille is een mooie stad waar je zeker wel je gading gaat vinden, maar een goede tip moest je naar Marseille gaan, neem indien mogelijk het openbaar vervoer want wij hadden redelijk wat problemen om een deftige parkeerplaats te vinden...

      Comment


      • #4
        Re: Cassis, Frankrijk - 2 weken

        Oorspronkelijk geplaatst door Hidden Dreams Bekijk bericht
        ...
        Marseille is een mooie stad waar je zeker wel je gading gaat vinden, maar een goede tip moest je naar Marseille gaan, neem indien mogelijk het openbaar vervoer want wij hadden redelijk wat problemen om een deftige parkeerplaats te vinden...
        En pas dan eveneens op!
        Wij stonden dichtbij Marseille te Niolon aan het stationnetje geparkeerd om van daaruit met de trein naar Marseille te reizen (+/- 15 minuten dacht ik).
        Bij terugkomst was de wagen ook opengebroken via de koffer.

        Comment

        Working...
        X