Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Boekarest

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Boekarest

Ik denk eraan om deze zomer naar Boekarest te gaan.
    Heeft er iemand goede tips ?
    It's not the size that matters, it's how you use it.
    Bart's Foto's Lenske Boortmeerbeek

Re: Boekarest

Het klinkt natuurlijk cliché, maar let op je portefeuille en op je materiaal - zeker in de metro en in de drukke straten.

Als je hartje zomer gaat, neem dan overdag genoeg drinken mee. Ik spreek uit ervaring: Boekarest in juli is errug heet!

Wat ga je er doen eigenlijk? Voor het toerisme moet je niet naar Boekarest gaan, er zijn veel andere (betere) mogelijkheden in Roemenië.

Ga je specifiek om foto's te maken? Waarin ben je geïnteresseerd? Natuur, architectuur, reportage,...?

R

Comment

Niets dan schitterende ervaringen in Roemenië (drie weken met de camper in 2005) ook Boekarest. Maar er zijn idd prachtiger dingen te zien dan de hoofdstad!!

Qua veiligheid ... geen nare ervaringen ... als je met de eigen wagen gaat wel opletten op sommige wegen (de staat van het wegdek en de loslopende koeien, paarden, geiten, schapen, honden, ..... alles enfin!)
      "Just do it !"

http://jr52.be/index.html

Comment

Ik ga ook naar Roemenië dit jaar, maar waarschijnlijk in april-mei.
        en deze plaatsjes had ik al gevonden (vooral natuur):

Cold Mountain, Bucegi
        Retezat
        Tulcea -> Donaudelta
        Macin Mountains
        Balea lac (sibiu)
        Valea rea
        karpaten en transilvanie
        sibiu
        brasov
        sighishoara

naar het schijnt is Retezat echt wel de moeite! Maar dan moet je je daar natuurlijk wel voor interesseren hé
        You may say that I'm a dreamer, but I'm not the only one - J. Lennon
        www.koendd.be

FZ50

Comment

Ik heb enkele jaren geleden een paar jaar na elkaar de karpaten doorkruist met een minibus! Echt wel leuk en enorm schone stukjes natuur te zien...
          Zeker een aanrader!

Comment

Je kan misschien het Cismigiupark bezoeken, is echt wel prachtig als je er eigenlijk even tussenuit wil. Het operagebouw vond ik ook magnifiek...
            Je kan zelf ook eens wat verderspeuren op http://www.take-a-trip.eu/nl/boekarest. Hier vind je normaal gezien wel nuttige informatie hoor!

Comment

Working...
            X