Weergegeven resultaten: 1 t/m 7 van 7

Discussie: Verkeerscongestie

Standaard Verkeerscongestie

Verkeerscongestie in Yogjakarta Java

Op verzoek hieronder de foto in kleur

Aangezien mijn Java-reis een algehele indruk van overmatige drukte naliet heb ik dit beeld bewerkt tot een impressie die net die drukte weergeeft.

Laatst gewijzigd door Eduardo; 18 maart 2018 om 15:32 Reden: Extra beeld
    Fuji X-T2 + 23 f2 + 50 f2 + Panasonic FZ1000 + Velbon Statief + Spyder 5 Elite + beetje strobist licht + 27"iMac met PS en LR
    Student Digitaal Atelier van Academia te Borsbeek

Standaard Re: Verkeerscongestie

hou,

ik zou de foto wel eens in kleur willen zien.
    Indonesië is een kleurrijk land dus, waarom niet.

Ik kijk nu wel op de laptop maar vind de omzetting naar zwart-wit nogal hard.

Het dagelijks verkeer is wel goed weergegeven.

mvg
    nikon D90 Nikon7200 Nikkor 70-300 VRII Nikor18-140VR Tamron 18-270 VC Tamron 17-50/2.8 Tamron 70-200/2.8 Tamron 150-600 nikon sb700

Ik ben mij bewust van de harde omzetting. Ik zou het contrastrijk noemen.
    Het was de bedoeling. Ik heb er een voorkeur voor.
    Ja, kwestie van goesting, hé. De een lust het wel, de andere niet. Zoals zoveel in het leven.
    Fuji X-T2 + 23 f2 + 50 f2 + Panasonic FZ1000 + Velbon Statief + Spyder 5 Elite + beetje strobist licht + 27"iMac met PS en LR

Je hebt dat heel fraai gedaan Eduardo ; heel die heutemeute met die schotse en scheve triporteurs , al dan niet voorzien van een maxidampen fabricerende tweetaktmotor.
    voor mij persoonlijk heeft de Z/W weergave de voorkeur en ook de meeste tijdloze zeggingskracht.

Mvg
    Mauritsius

Extra update met een bewerkt beeld dat de intense, overmatige verkeersdrukte weergeeft.

De "overmatige" is TE overmatig als impressie (mijn mening). De kleur geeft de best indruk ook al zou de zwart-wit de bovenhand moeten krijgen doch de afwerking geeft me geen voldoening (dat mag hoop ik).
    Kunst is genieten - genieten is een kunst !
    Met vriendelijke groeten,
    Raymond.

Dank voor jullie reacties.... en natuurlijk mag elke mening er zijn.....

Regels voor berichten