| |||||||
| Registreer | All Albums | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| |||
|
Probeer misschien in zwart-wit?
__________________ My Photostream |
| |||||
|
eerste. grt,bouk.
__________________ BD0270NL Canon EOS 30D. wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen. Meer op : www.boukcoriensgallery.fotopic.net |
| ||||
|
Met deze foto ... eerste Misschien nog eens een paar andere foto's maken en vergelijken ! Erwin
__________________ BD0652BE Nikon D70 / / nikkor 28-70 f2.8/ nikkor 70-200 VR / Tokina 12 -24 / extender 1.7/ SB800 / lowepro compu trekker AW / ... http://album.zoom.nl/user/lindberg/ |
| |||
|
Ken niets van HDR, maar de eerste is volgens mijn smaak de beste. ![]() Mvg. Robert
__________________ The only difference between the saint and the sinner is that every saint has a past and every sinner has a future. |
| ||||
|
nice dynamic photo HDR is wel moeilijker proggy precies
__________________ Sony Alpha 300 + 18-70 kitlens + 55-200 sony + Sigma 10-20 , Minolta 50mm F1.7 , Minolta 3600HSD http://urban.dommel.be |
| |||||
|
__________________ Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg. 27 sept 2009: Belgiumdigital LIVE - San Marco Village te Schelle (B) ________ BD0910BE |
| |||||
|
voor mij ook de eerste, maar dat resultaat kan je zonder enig probleem ook met photomatix bekomen probeer bevoorbeeld eens je microcontrast wat te verhogen en zowel je white point als black point wat omhoog halen je lightsmoothing zet je misschien best wat minder (of was het nu hoger? heb het programma hier niet staan)
__________________ casio EX-F1 - 1DmkIII - 500D - 5DmkII in bestelling:-) - 100-400 L IS - 70-200 4 L IS - 17-40 L - 10-22 - 28-75 2.8 - 85 1.8 - 50 1.8 - 8mm fish - 430ex - 580exII - Lumix FT1 Mijn foto's : Matthias Photography |
| ||||
| Citaat:
Prima eerste!
__________________ Ik heb een fotografisch geheugen... alleen het afdrukken geeft soms problemen. |
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Enkele beoordelingen Challenge foto's Sep 08 | spooky | Challenge-of-the-Month | 1 | 2 oktober 2008 11:59 |
| stormloop van fotografen? | DD | Algemeen | 10 | 16 september 2005 11:47 |
| Fietsverlichting verplicht of niet ? | kartix | Chit Chat - Archief | 14 | 25 augustus 2004 23:16 |
![]() |