| |||||||
| Registreer | All Albums | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| ||||
|
In Oktober ben ik foto's gaan trekken (professioneel) van een overslag van enkele grote, zware stukken. Ik heb hier een selectie van 3 foto's gemaakt die volgens mij tot mijn beste van die dag behoren. Verdere informatie over deze opdracht, en meer foto's vindt je op: www.stevenpeeters.be ![]() ![]() ![]()
__________________ - Nikon D2Xs & Nikon D70s - Nikon F80 - AF Nikkor 50mm lens f1.8 * Nikon 18-70mm Dx * Sigma 18-200mm f3.5-6.3 Laatst gewijzigd door Nemus Jaguar; 6 januari 2009 om 13:16 |
| ||||
| Citaat:
En je tweede foto is een superplaat. Er zit sfeer in, de compo is tof en dynamisch. Je hebt inderdaad niet dat "grijze" maar wel dat sterke contrast. Waar ik ook van hou. Nochtans : Die helm is imho een ietsie pietsie te wit. Niet dat het echt storend is hoor. Juist dat kleine tikkeltje..... Voor de rest : ![]() ![]() ![]() Groetjes Skitch
__________________ |
| |||||
| Citaat:
__________________ Als je schiet ..schiet dan raak !! Mvg, Pascal Canon EOS 40 D -Canon EF 17-40 f/4 L |
| ||||
| Nee, Sint Lukas in Brussel ![]() Wist niet dat er nog een Sint Lukas was met een K (de K van Kunst heet dat dan in Brussel )Merci voor de reacties iedereen Ben blij dat mijn foto's geapprecieerd worden
__________________ - Nikon D2Xs & Nikon D70s - Nikon F80 - AF Nikkor 50mm lens f1.8 * Nikon 18-70mm Dx * Sigma 18-200mm f3.5-6.3 |
| ||||
|
3 prachtplaatjes ![]() ook de laatste met het effect... knap werk
__________________ Canon : 40D & 300D + BG-E1 ~ EF-S 18-55 f3.5-5.6 ~ Tamron AF 17-50 f/2.8 XR Di II ~ EF 85/1.8 USM ~ EF 70-200 f4.0 L USM ~ EF 1.4x Extender II Panasonic : DMC-FZ5 Lumix |
| |||||
|
Op dit stukje forum kom ik dus zelden Gelukkig is er nog zoiets als HOF, want deze is volgens mij een aparte, mooie foto. Proficiat !Marleen
__________________ Zie scherp, denk breed. www.marl1.be & http://marl1images.zenfolio.com -- Golf in de lente album |
| ||||
| Citaat:
__________________ - Nikon D2Xs & Nikon D70s - Nikon F80 - AF Nikkor 50mm lens f1.8 * Nikon 18-70mm Dx * Sigma 18-200mm f3.5-6.3 |
| |||||
|
kom wegens professionele redenen ook regelmatig aan boord van schepen ... deze 2 laatste foto's zijn imho echt prachtig ![]()
__________________ All photos are accurate. None of them is the truth. -Richard Avedon- grtz, William Website |
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |
![]() |