Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Paardenslee

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Paardenslee

    Naar aanleiding van het overdonderend succes in deze categorie, waar iedereen last van heeft door de overvloedige plaatsingen en reacties, draag ik met deze opname mijn steentje bij. Het zal wel geen topper worden doch die zijn zeer zeldzaam zoals we allang zouden moeten weten, maar ik begin te genieten van die rust - die stilte die men hier ervaart en dat terwijl een paardenslee bij gebrek aan sneeuw knarsetandend over de asfaltweg glijdt, de passagiers als in een trance van de sneeuwloze koude omgeving genietend. Geniet er ook van !

    Kunst is genieten - genieten is een kunst !


  • #2
    Re: Paardenslee

    Spijtig van de drukke achtergrond maar daar had je niet in te kiezen of je moest meerijden en dan wat later weer afstappen om de foto te maken. Waarom dat zware vignet? Goed sfeerbeeld anders.
    Ik zal ook eens een foto posten in dit onderdeel maar vroeger nog niet gedaan omdat het mij al was opgevallen dat er hier niemand kijkt. Ik klik altijd op "nieuwe berichten" en dan zie je alle rubrieken door elkaar....
    https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

    Comment


    • #3
      Re: Paardenslee

      Mooi koud sfeertje, glühwein sfeertje.

      Comment


      • #4
        Re: Paardenslee

        Oorspronkelijk geplaatst door evelynvancky Bekijk bericht
        Spijtig van de drukke achtergrond maar daar had je niet in te kiezen of je moest meerijden en dan wat later weer afstappen om de foto te maken. Waarom dat zware vignet? Goed sfeerbeeld anders.
        Ik zal ook eens een foto posten in dit onderdeel maar vroeger nog niet gedaan omdat het mij al was opgevallen dat er hier niemand kijkt. Ik klik altijd op "nieuwe berichten" en dan zie je alle rubrieken door elkaar....
        Ik heb ondertussen (na je opmerking) het zwart naar een wit vignet omgezet en dat komt artistiek beter over Evelyn. Het vignet toegepast om de rommel in de omgeving te verdoezelen en het romantisch effect bij te sturen
        @Bernazu : Zo gaat dat in de wintersporten hé Bernard, ook al van geproefd ?
        Kunst is genieten - genieten is een kunst !

        Comment


        • #5
          Re: Paardenslee

          Dit mocht voor mij, rommel of niet, toch wat meer ruimte gehad hebben, het komt hier vooral ook over als "paarden" omdat alleen zij zo prominent in beeld zijn
          bedankt om te kijken of te reageren, frans !

          Comment


          • #6
            Re: Paardenslee

            Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
            Dit mocht voor mij, rommel of niet, toch wat meer ruimte gehad hebben, het komt hier vooral ook over als "paarden" omdat alleen zij zo prominent in beeld zijn
            Allee, er staat dan toch 'iets' goed op : Paarden. Bedankt Frans voor je schrijven, je had eens mee op die kar moeten zitten !
            Kunst is genieten - genieten is een kunst !

            Comment

            Working...
            X