Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

JetairFly

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • JetairFly

    Genomen met mijn tamron 18-250, Geen pure klasse maar voor dit soort lens best te doen




    Mvg
    Canon EOS 400D -Grip - Sigma 10-20mm, Canon 70-200mm L F4 IS, Sigma 150mm f2.8 1:1 Macro, Tamron 18-250mm, kenko 1.4x DG, Tokina 80-400mm, speedlight 430EX

  • #2
    Re: JetairFly

    De manier waarop je het vliegtuig gefotografeerd hebt, kan me niet zo bekoren. Ik zie vliegtuigfoto's graag, ofwel het vliegtuig helemaal in beeld, ofwel een stuk meer ingezoomd op één deel van het vliegtuig (bijv. de snuit, de staart, landingsgestel). Bij deze foto vind ik het zo een beetje iets tussen de twee.

    Comment


    • #3
      Re: JetairFly

      Oorspronkelijk geplaatst door Wim 76 Bekijk bericht
      De manier waarop je het vliegtuig gefotografeerd hebt, kan me niet zo bekoren. Ik zie vliegtuigfoto's graag, ofwel het vliegtuig helemaal in beeld, ofwel een stuk meer ingezoomd op één deel van het vliegtuig (bijv. de snuit, de staart, landingsgestel). Bij deze foto vind ik het zo een beetje iets tussen de twee.
      Ik deel spijtig genoeg dezelfde mening

      Comment


      • #4
        Re: JetairFly

        Zo'n foto van achteruit kan je beter maken wanneer ze opstijgen, omdat je dan meekijkt over de vleugel en zo beter de neus en titels kan bezien.

        Comment

        Working...
        X