Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Into the night @ Metz-Sablon

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Into the night @ Metz-Sablon

    Hoi,

    afgelopen weekend eens het reilen en zeilen van een goederenstation in Metz gevolgd.
    Onderstaande platen behoorden tot de buit:







    Canon 5D Mark II + Canon EF 50mm 1.8 + Canon 17-40L + Canon EF 70-200/4.0 L USM + Sigma 50-500
    http://www.rail4life.com

  • #2
    Re: Into the night @ Metz-Sablon

    Voor mij 2 en 3, maar de derde vind ik de sterkste...
    Nikon D700 - Fuji S3 Pro / Nikkor 24-70 2.8 / Tokina 100 2.8 / Nikkor 50 1.8 / Sigma 70-200 2.8 / SB-600 - SB-26 /
    Mijn foto's
    Mijn blogje

    Comment


    • #3
      Re: Into the night @ Metz-Sablon

      mooie reeks de 3 als topper
      ik droomde van duizend nieuwe wegen...ik ontwaakte en nam de oude weg...
      *BD1034BE

      Comment


      • #4
        Re: Into the night @ Metz-Sablon

        Nr 3 is very nice , geeft ook heel mooi de sfeer weer die er heerst in zo een goederenbundel

        Comment


        • #5
          Re: Into the night @ Metz-Sablon

          bij 1 heeft het even geduurd voor ik doorhad dat er een trein opstond
          2 en 3 vind ik zeer knap
          misschien kleine opmerking: bij 2de foto zit daar precies ergens een seinlicht niet op zijn plaats(paars vlekje op ventrale pilaar) misschien afkomstig van sein rechtsonder op de foto? zonnekap gebruikt?
          Canon eos 400D-canon EF 24-105mm f/4L IS USM- -canon EF 70-200mm f/2.8L IS USM- -canon EF-S 10-22mm USM- -canon EF 50mm F1.8 mkII- -tamron AF 70-300mm 1:4-5.6- -canon speedlite 430ex- -canon EF 2x-

          Comment


          • #6
            Re: Into the night @ Metz-Sablon

            Oorspronkelijk geplaatst door ekke Bekijk bericht
            misschien kleine opmerking: bij 2de foto zit daar precies ergens een seinlicht niet op zijn plaats(paars vlekje op ventrale pilaar) misschien afkomstig van sein rechtsonder op de foto? zonnekap gebruikt?
            Ik vind jammer genoeg dat op alle foto's iets te veel spooklichten zijn te zien. Ik heb nochtans geen filter gebruikt, en de zonnekap. In vergelijking met de tamron 28-75 is de canon 70-200 L er erg gevoelig voor.
            Canon 5D Mark II + Canon EF 50mm 1.8 + Canon 17-40L + Canon EF 70-200/4.0 L USM + Sigma 50-500
            http://www.rail4life.com

            Comment


            • #7
              Re: Into the night @ Metz-Sablon

              Drie knappe foto's, maar de laatste spreekt mij het meeste aan.

              Comment


              • #8
                Re: Into the night @ Metz-Sablon

                Oorspronkelijk geplaatst door filosoofke Bekijk bericht
                Ik vind jammer genoeg dat op alle foto's iets te veel spooklichten zijn te zien. Ik heb nochtans geen filter gebruikt, en de zonnekap. In vergelijking met de tamron 28-75 is de canon 70-200 L er erg gevoelig voor.
                precies ja want zie er op 3de foto nu ook nog
                ga ik onthouden moest ik ooit van plan zijn zo een te kopen...
                Canon eos 400D-canon EF 24-105mm f/4L IS USM- -canon EF 70-200mm f/2.8L IS USM- -canon EF-S 10-22mm USM- -canon EF 50mm F1.8 mkII- -tamron AF 70-300mm 1:4-5.6- -canon speedlite 430ex- -canon EF 2x-

                Comment

                Working...
                X