|
|||||||
| Registreer | All Albums | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
|
|
Discussietools | Weergave |
|
||||
|
Dit is een evenwichtskraan, in de volksmond ook wel havenkraan genoemd. Bij het uitzwaaien van de verticale arm, doet de bovenste stang de ballast naar achteren kantelen. Daardoor blijft het zwaartepunt van de kraan in de buurt van de draaikrans.
't Is een mooie foto, maar de halo bovenop de balansstang mag je van mij wegwerken. ![]() Of de moiré op de gebouwen vermeden kan worden, weet ik niet.
Vriendelijke groet, Jos Laatst gewijzigd door Jos Vanhengel; 20 januari 2009 om 05:04 |
|
|||||
|
langs het kanaal!
mooi gedaan, het onderwerp leent zich er ook voor. grt,bouk.
|
Citaat:
![]() Klinkt toch iets beter. ![]() Zal straks eens proberen of ik iets aan die halo kan doen. De moiré is een gevolg van het omzetten met BD-sizer. Het origineel heeft er nagenoeg geen last van.
|
Citaat:
Citaat:
| Weergave | |
|
|
Soortgelijke discussies
|
||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| HDR Oude Kraan | dannyj | Showcase Natuur en Landschappen | 6 | 4 december 2008 13:42 |
| sd ophaalkust kraan (hdr) + gewoon | wanka tanka | Showcase Transport | 4 | 28 mei 2008 07:39 |
![]() |