Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ford

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Ford

    http://barthuysmans.smugmug.com/
    BD0338BE

  • #2
    Re: Ford

    knappe foto van een mooi karretje
    ze mogen fier zijn op hun werk
    Peter
    mijn website : klik

    Comment


    • #3
      Re: Ford

      Mooie foto met een minpuntje: de horizontale 'bar' doorsnijdt jammerlijk de gezichten.
      Het leven is een illusie ... maar wel eentje die waard is om geleefd te worden.
      www.pixeldude.be
      www.flickr.com/photos/139672558@N07

      Comment


      • #4
        Re: Ford

        Oorspronkelijk geplaatst door PixelDude Bekijk bericht
        Mooie foto met een minpuntje: de horizontale 'bar' doorsnijdt jammerlijk de gezichten.
        Om dat te vermijden zal er al een heel speciaal standpunt moeten worden gezocht tijdens het maken van de foto.
        Door ergens op te gaan staan lukt dat misschien wel, maar dan staat de auto er weer niet zo goed op...
        Een moeilijk onderwerp om te fotograferen zonder foutjes dus, toch zeker als die aan het rijden is.

        Zonder bestuurder en passagier heb je dat probleem niet, maar dan is het weer de zoveelste foto zoals iedereen die maakt tijdens een bijeenkomst van oldtimers.
        Dat soort foto's wou ik niet maken, en daarom had ik aan de organisator vooraf het roadbook gevraagd zodat ik de auto's "in actie" kon fotograferen.

        Hiermee geef ik geen kritiek op je reactie, ik geef alleen wat meer uitleg over de omstandigheden, bedankt voor je reactie.
        http://barthuysmans.smugmug.com/
        BD0338BE

        Comment


        • #5
          Re: Ford

          De "Black B@ndit" is terug. Terug in de tijd geworpen maar nu met asfalt onder de wielen. Mooie illustratie van deze oldtimer in actie.
          Kunst is genieten - genieten is een kunst !

          Comment


          • #6
            Re: Ford

            Een van de betere oldtimerplaatjes,
            knappe compo en licht goed onder controle, je hebt je standpunt zeer goed gekozen ivm lichtinval en eventueel storende elementen en op het juiste moment afgedrukt
            bedankt om te kijken of te reageren, frans !

            Comment


            • #7
              Re: Ford

              Moogt van geluk spreken dat de organisator het roadbook wilt geven..
              En zoals je zegt,hoger gaan staan,maar dan staat die bar er nog op,maar lager.
              Maar dan krijg je natuurlijk de kritiek dat een lager standpunt beter was etc.,maar dan is de background te onrustig etc.
              Bewegende zaken ,auto's,moto's, vliegtuigen;fotograferen is niet eenvoudig.Veel zaken heb je niet in handen.Dus het beste eruit halen wat mogelijk is.
              En ik vind het een mooi Fordje.Goed gedaan.
              Kan zeker in één over andere publicatie gaan staan over deze Fordjes.

              Comment


              • #8
                Re: Ford

                Heel mooi in beeld gebracht Bart en net de ogen zichtbaar.
                Persoonlijk zou ik de rechter paal proberen wegwerken, dat
                zal het beeld rustiger maken en nog meer aandacht geven aan de
                prachtige wagen.

                Groetjes,

                Dirk

                Comment


                • #9
                  Re: Ford

                  twee oldtimers op stap met hun oldtimer,schitterend!
                  en dat ijzer door de venster is gewoon een dikke design fout van den Henry mijns inziens...
                  grts; M

                  Comment


                  • #10
                    Re: Ford

                    knappe oldtimer .. dus knappe plaat ...
                    [B]CANON EOS R6 mark II BODY, CANON RF 24-50 IS STM, CANON RF 100-400mm F5.6-8 IS USM, CANON RF 14-35 f4 IS USM, Canon Macro EF 100 mm 1:2.8 USM, http://www.eddymoens.be

                    Comment

                    Working...
                    X