Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ferrari F430 Scuderia

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Ferrari F430 Scuderia

    En na de foto was er tijd voor een ritje ;-)

    Canon eos 30D met L glas + Kodak z8612IS
    http://www.racenews.be

  • #2
    Re: Ferrari F430 Scuderia

    2 dingen (naar mijn mening uiteraard)

    - Wat meer afstand van de wagen en meer zoom
    - Het rood komt een beetje vreemd over, vooral bij het portier

    Verder een knappe foto

    Comment


    • #3
      Re: Ferrari F430 Scuderia

      Heel mooi, behalve de achterkant met dat zwart vlak.
      Komt raar over met de lichten.
      Flickr

      Comment


      • #4
        Re: Ferrari F430 Scuderia

        Oorspronkelijk geplaatst door Rikske_007 Bekijk bericht
        Heel mooi, behalve de achterkant met dat zwart vlak.
        Komt raar over met de lichten.
        ook mijn idee.

        daar zou ik ook es mee willen rondtouren
        nikon stuff

        Comment


        • #5
          Re: Ferrari F430 Scuderia

          Mooie wagen maar ik vind de foto een beetje raar lijken.
          Zit ook wat vervorming op naar achteren gezien (lijkt boller te staan achteraan).
          Ik had een ander standpunt genomen en de camera wat lager geplaatst.
          Denk zelfs dat de camera nog te zien is in de deur (vierkante pixels in de reflectie), deze eventjes wegshoppen zodat je een vloeiende lijn hebt die de lijn van het koetswerk aantoont en dan kan de foto me wel smaken !

          Comment


          • #6
            Re: Ferrari F430 Scuderia

            Voor de mensen die de foto liever anders zagen, minder wagen meer foto, ander standpunt..
            Links boven was de zon de schaduw aan het breken. Dus indien ik dit had gedaan was er 1 hoek van de foto met zon . Jammer had ik zelf de sleutels niet in handen van deze wagen om hem te verzetten.
            Dit was ook niet mijn shoot maar van een collega bd'er . maar kreeg een telefoon van de eigenaar of ik ook eventjes kwam kieken . Ik kwam eigenlijk meer de wagen bewonderen dan te shooten.

            PS D4vy.. Volgende keer graag wat meet ps werk in de Fiesta.. het is nog meer een zonde dat je jezelf mee fotografeert...
            Last edited by blazor; 7 oktober 2010, 23:23.
            Canon eos 30D met L glas + Kodak z8612IS
            http://www.racenews.be

            Comment


            • #7
              Re: Ferrari F430 Scuderia

              Die snap ik niet blazor, gelieve eventjes te verduidelijken maar mag natuurlijk ook via PM.
              Ik vind je panning foto en de foto vanuit het ander perspectief in je andere topic echt geweldig overigens !

              Comment


              • #8
                Re: Ferrari F430 Scuderia

                Oorspronkelijk geplaatst door D4VY Bekijk bericht
                Die snap ik niet blazor, gelieve eventjes te verduidelijken maar mag natuurlijk ook via PM.
                Ik vind je panning foto en de foto vanuit het ander perspectief in je andere topic echt geweldig overigens !
                Zijn mijn foto's
                Join! www.facebook.com/OfficialMikeCrawatPhotography

                Comment


                • #9
                  Re: Ferrari F430 Scuderia

                  Oorspronkelijk geplaatst door D4VY Bekijk bericht
                  Die snap ik niet blazor, gelieve eventjes te verduidelijken maar mag natuurlijk ook via PM.
                  Ik vind je panning foto en de foto vanuit het ander perspectief in je andere topic echt geweldig overigens !
                  De foto's van het ander perspectief was ik nog niet aanwezig. Kwam toen net aan . Die foto's die je wil zeggen zijn van Mike.
                  Panning is getrokken vanuit een bestelwagentje met de achterste portieren open
                  Voor mij was dit de eerste maal een shoot van een stilstaande wagen. Meestal sta ik langs de kant van het circuit waar het beest volledige los gaat ;-)
                  Aanstaande zondag gaan we wat verder oefenen op een Mini S ;-)
                  Canon eos 30D met L glas + Kodak z8612IS
                  http://www.racenews.be

                  Comment

                  Working...
                  X