Ik dacht eerst dat dit een school voor loodgieters was...école de chasse (de chasse...deze uitermate flauwe mop is voor nederlanders).
Maar het is dus gewoon een Alpha Jet in een mooi kleurtje die wel heel kort door de bocht ging voor de landing
![]()
Mijn eerste idee: is dit echt? Lijkt wel een miniatuur. Scherp en knap vastgelegd.
BD1166BE. CANON camera's (7D, 350D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto monopod; tripod 190CXPro4 met Markins Q3 - Intel iMac 24" 2,8GHz (0SX 10.6.8)
Damn Brigitte en Les hebben me betrapt...weet er iemand hoe de stukjes terug in mekaar passen, want na de crash is mijn modelletje een echte ramp.
Ik heb wel weer artefacts als ik deze bekijk...ik ga toch via een andere weg dan tinypic moeten posten denk ik....iemand tips?
tx voor de comments
Dropbox is voor mij top. Als je mij een PB stuurt met vermelding van je email-adres, krijg jij een invite en wij beiden 0.25GB extra.
Photobucket heeft vorig jaar de kuren gehad van Tinypic nu, en dus vele mensen richting Tinypic gestuurd. Nu dus terug naar Photobucket, maar voor hoelang?
Laatst gewijzigd door LesC; 13 juli 2011 om 19:53
BD1166BE. CANON camera's (7D, 350D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto monopod; tripod 190CXPro4 met Markins Q3 - Intel iMac 24" 2,8GHz (0SX 10.6.8)
knape plaat van een knap vliegertje
(stond jij toevallig ook aan da vaart?)
Ja Fre, donderdag stond ik daar, woensdag binnen...we hebben mekaar gemist.
Over de plaat...jammer dat het plaatje intussen vol artefacts zit. Ik heb van Red Falcon (en anderen gehoord) dat hosten via Tinypic nefast is voor de kwaliteit. Damn![]()