Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Autoworld

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Autoworld

    Geloof het of niet maar ik heb eigenlijk niets met auto's maar in Autoworld heb ik toch een fotootje afgeschoten. Oldtimers zeggen me dus wel iets. Na oldtimerbeeldjes hier nog een reeksje. of ??
    mvg,
    Kinglouie





    de gustibus et coloribus non est disputandum
    Greetz, Artur Bex

  • #2
    Re: Autoworld

    Oorspronkelijk geplaatst door Kinglouie Bekijk bericht
    Geloof het of niet maar ik heb eigenlijk niets met auto's .........................................
    mvg,
    Kinglouie
    Misschien daarom dat je ze zo mooi in beeld brengt.
    Je kijkt niet naar de "auto" maar naar het beeld.
    Foto N°3 heeft een heel mooie compo en een leuk kleurenspel.
    Foto N°2 vind ik de mooiste. Die auto heeft hier echt een soort van gezichtsuitdrukking. Een beetje oud en nors...... maar wel .

    Groetjes
    Skitch
    " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

    Comment


    • #3
      Re: Autoworld

      Drie mooie beelden, dat heb je prima gedaan

      Comment


      • #4
        Re: Autoworld

        Om de reden die Skitch aangeeft, denk ik dat ik nr1 en 2 ook prachtig vind.

        Comment


        • #5
          Re: Autoworld

          Hallo,

          is het toegelaten om te fotograferen in Autoworld? Ik heb tot nu toe nagelaten om er eens naar toe te gaan omdat ik wel foto's zou willen nemen.

          Mvg,

          FilipFr

          Comment


          • #6
            Re: Autoworld

            Foto 1 & 2 vind ik prachtig, en ik heb moeite om te geloven dat het hier niet om schaalmodellen gaat.
            Canon EOS 350D | EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 II | Tokina M100 AT-X PRO D | Hoya R72 | Velbon CX-440 | LowePro Slingshot 100AW
            Website : http://runaque.deviantart.com/

            Comment


            • #7
              Re: Autoworld

              weer een uitstekende reeks, vooral het duo 1 & 2!
              Bij de laatste krijg ik het gevoel dat hij de reeks minder sterk maakt.

              Comment

              Working...
              X