Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

8001

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] 8001

    [url=https://flic.kr/p/JSWF6a]
    Last edited by Lieven Lema; 31 januari 2018, 15:38.
    ...leeg...

  • #2
    Re: 8001

    Awel, dat is proper. Nog geen reacties?
    Dan ga ik beginnen.
    Ik veronderstel dat dit een model op schaal is?
    Maar hoe of wat het ook is het staat er verdomd mooi op.
    Zouden ze in België nu echt die sneeuwruimers van doen hebben?
    Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
    Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

    Comment


    • #3
      Re: 8001

      Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
      ....................
      Zouden ze in België nu echt die sneeuwruimers van doen hebben?
      Dat is om "spoorwandelaars" met bijbedoelingen te ontmoedigen.
      " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

      Comment


      • #4
        Re: 8001

        Dit is een levensgroot model in Train World in Schaarbeek, de moeite om te bezoeken.
        ...leeg...

        Comment


        • #5
          Re: 8001

          Oorspronkelijk geplaatst door Lieven Lema Bekijk bericht
          Dit is een levensgroot model in Train World in Schaarbeek, de moeite om te bezoeken.
          Dat had ik verwacht. Heb het museum bezocht maar had toen mijn apparaat niet bij. Stom hé!
          Mvg Suske

          Comment


          • #6
            Re: 8001

            Ben zot van stoomtreinen dat weet ondertussen wel iedereen.
            Tweemaal per jaar naar Wolzstyn om met die mastodonten te rijden.
            In polen zelf 3 musea bezocht, maar Mulhouse In Frankrijk erg mooi en zeker de moeite.
            Het museum in Nürnberg is waarschijnlijk het mooiste maar een atelier waar stomers volledig herzien kan worden zou iedere treinliefhebber bezocht moeten hebben.
            Zo zijn we eens voor een verlengd weekend naar Meiningen (ex-DDR) om er een rondleiding te krijgen in het AW (Ausbesserungswerk).
            Daar komt ge werkelijk ogen en tijd te kort.
            Ongelofelijk dat die mannen uit een versleten lok toch nog een zeer rijvaardig en betrouwbare lok kunnen van maken, dat overkwam onze Typ 29.013.
            Gelukkig heeft de NMBS een paar man meegestuurd voor een korte opleiding om het correct stoken en rijden met de typ 29.013.

            Maar ik moet er echt eens naar Schaarbeek gaan. Helaas heeft de NMBS weinig stomers rijvaardig gehouden, zo zijn alle van origine Duitse stomers verschroot.
            Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
            Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

            Comment

            Working...
            X