Ga terug   Belgiumdigital forum - Digitale fotografie > Fotohoek > FotoFun

Solidariteit met de gehandicapten geldt blijkbaar niet voor de rijken

Reageren

Discussietools Weergave
  #1 (permalink)  
Oud 29 juni 2009, 23:37
Dominic Maertens's schermafbeelding
Dominic Maertens Dominic Maertens is offline
Junior Member

Standaard Solidariteit met de gehandicapten geldt blijkbaar niet voor de rijken

Misschien was hij zo zwaar gehandicapt dat hij twee plaatsen nodig had om zijn Cayenne te parkeren.

Laatst gewijzigd door Dominic Maertens; 29 juni 2009 om 23:42
Met citaat reageren
  #2 (permalink)  
Oud 30 juni 2009, 09:06
TomStr TomStr is offline
Member

Standaard Re: Solidariteit met de gehandicapten geldt blijkbaar niet voor de rijken

ma neen, het is een toerist, die kan die rolstoeltjes niet lezen
  #3 (permalink)  
Oud 30 juni 2009, 14:11
Saihtam Saihtam is nu online
Member

Standaard Re: Solidariteit met de gehandicapten geldt blijkbaar niet voor de rijken

Ik heb altijd zin om zijn banden plat te zetten als ik zoiets zie.
  #4 (permalink)  
Oud 30 juni 2009, 15:02
Tommie1 Tommie1 is offline
Member

Hij zal waarschijnlijk zo erg gehandicapt zijn dat hij zelfs dat niet begrijpt...
Ofwel is hij stekeblind, en dan vind ik wel dat we onze sympathie moeten uitspreken voor deze chauffeur.
Met citaat reageren
  #5 (permalink)  
Oud 30 juni 2009, 15:39
Johnny K's schermafbeelding
Johnny K Johnny K is offline
Member

Die moesten ze wegslepen en in een blokske oud ijzer samenpersen, zou het rap afgeleerd zijn
Met citaat reageren
  #6 (permalink)  
Oud 30 juni 2009, 23:58
PaulM's schermafbeelding
PaulM PaulM is offline
Member

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Saihtam Bekijk bericht
Ik heb altijd zin om zijn banden plat te zetten als ik zoiets zie.
Niet vergeten om in dit geval TWEE banden plat te zetten.
Bovendien wil ik even opmerken dat er een soort hol schroevendraaiertje bestaat waarmee je de binnenkant van het ventiel verwijdert, werkt veel vlugger, richt ook geen schade aan. Wel vervelend dat je die kleine binnenkantjes zo rap verliest....

PaulM
Met citaat reageren
  #7 (permalink)  
Oud 1 juli 2009, 00:16
Lena shoot's schermafbeelding
Lena shoot Lena shoot is offline
Member

Ik heb een beter idee, gewoonweg INparkeren: autoke ervoor, eentje erachter, en eentje opzij, allen met minder valide kaart
En laat hem dan maar de flikken bellen om die weg te slepen omdat ze hem blokkeren!!
  #8 (permalink)  
Oud 1 juli 2009, 03:27
Saihtam Saihtam is nu online
Member

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lena shoot Bekijk bericht
Ik heb een beter idee, gewoonweg INparkeren: autoke ervoor, eentje erachter, en eentje opzij, allen met minder valide kaart
En laat hem dan maar de flikken bellen om die weg te slepen omdat ze hem blokkeren!!

Das nog eens een idee
  #9 (permalink)  
Oud 4 juli 2009, 00:38
flashsplash's schermafbeelding
flashsplash flashsplash is offline
Member

Ma nee ! De bestuurder is zwaar gehandicapt.

Die is zeker steke blind en heeft het IQ van een vlieg. Daar zouden ze korte metten moeten met maken met deze misbruiken.

Ik zou hem/haar een paar nachtjes in den bak parkeren. En de gevangenen wat rondjes laten rijden met de cayenne op de binnenkoer.

VG Flash

P.S Goede foto trouwens, licht scherpte etc....
  #10 (permalink)  
Oud 4 juli 2009, 01:08
Jazzer's schermafbeelding
Jazzer Jazzer is offline
Member

De meeste rijken kennen maar één woord dat begint met "sol" en eindigt op "teit" : solvabiliteit .
Met citaat reageren
  #11 (permalink)  
Oud 4 juli 2009, 09:47
bouk is lid van de Belgiumdigital VZW bouk's schermafbeelding
bouk bouk is offline
Senior Member

heel sociaal neer gezet deze auto, om ongelukken te voorkomen.
stel een invalide parkeert de auto naast dat zebrapad, worden de overstekende voetgangers mooi ondersteboven gereden, omdat een bestuurder van een voertuig, het zicht wordt onttrokken door een invalide die zijn auto daar neer heeft gezet.
nee.... hulde voor deze bestuurder hoor.
grt,bouk.
Meer op : www.boukcoriensgallery.fotopic.net
Met citaat reageren
  #12 (permalink)  
Oud 8 juli 2009, 09:18
lieven lens's schermafbeelding
lieven lens lieven lens is offline
Senior Member

Wat voor een hoop zielige mensen zitten er hier toch
  #13 (permalink)  
Oud 8 juli 2009, 10:06
pichayandege's schermafbeelding
pichayandege pichayandege is offline
Member

Mensen toch, wat hebben jullie weer lang nagedacht.

Je hebt dus de gehandicapten, arme sukkelaars die met een Lada rijden en je hebt de anderen die succesvol en rijk zijn en dure auto's kunnen kopen.
Iemand met een handicap die ook nog eens veel geld heeft om een Cayenne te kopen, dat bestaat wellicht niet?

Ja, de manier van parkeren is niet indrukwekkend, maar daar gaat het blijkbaar niet over in de reacties.
Met citaat reageren
  #14 (permalink)  
Oud 8 juli 2009, 10:44
Manutje Manutje is offline
Junior Member

gewoon foto voorkant extra nemen en binnen dragen op het politiebureau... zij doen het nodige
  #15 (permalink)  
Oud 8 juli 2009, 17:50
Member

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pichayandege Bekijk bericht

Je hebt dus de gehandicapten, arme sukkelaars die met een Lada rijden en je hebt de anderen die succesvol en rijk zijn en dure auto's kunnen kopen.
Iemand met een handicap die ook nog eens veel geld heeft om een Cayenne te kopen, dat bestaat wellicht niet?

Ja, de manier van parkeren is niet indrukwekkend, maar daar gaat het blijkbaar niet over in de reacties.
Wat je hier zegt klopt niet, die rijke kan een ouder hebben die gehandicapt is en deze kaart heeft.
Dus hij mag ze gebruiken op voorwaarde dat de gehandicapte persoon mee rijd
Maar en hier wringt het schoentje de meeste gebruiken die al is de persoon er niet bij en daar kan moeilijk of niet op gecontroleerd worden
Ik heb zo een kaart en ik alleen gebruik deze en dan nog vind ik geen parking omdat er zoveel mercedessen of zelfs al gezien een porche met een invalide kaart de parking wegsnoepen.
Je ziet soms de raarste auto's staan op een parking voor invaliden
Ik kan mij die met mijn invalide preken niet betalen hoor, een nieuwe Lada zou nog net gaan maar een tweedehands Koreaantje lukt ook nog
Daarom dat ik de laatste tijd als ik naar hospitaal moet op controle ik de wagen neem tot een bushalte en vandaar uit de bus verder neem
Met citaat reageren
  #16 (permalink)  
Oud 8 juli 2009, 22:43
OlivierScalais OlivierScalais is offline
Junior Member

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Manutje Bekijk bericht
gewoon foto voorkant extra nemen en binnen dragen op het politiebureau... zij doen het nodige
Wauw, wat een wereldverbeteraar! Proficiat, u wint een ritje in deze cayenne!
  #17 (permalink)  
Oud 10 juli 2009, 00:31
wasda wasda is offline
Junior Member

Ik vindt deze eerder een beetje grappig.
Als het effe is om uw auto te fotograferen wrm niet?
Of is het niet jou auto?

Uiteindelijk gaat het nog steeds over de foto é.
Laat uw niet verlagen tot hln commentaren
(oja voor de hln fanaten, ik heb als installateur genoeg meegemaakt qua handicap plaatsen; al is het voor 5 minuten. Maar das dan voor chitchat )

Laatst gewijzigd door wasda; 10 juli 2009 om 00:34
Met citaat reageren
  #18 (permalink)  
Oud 11 juli 2009, 19:47
Dutchie1415 is lid van de Belgiumdigital VZW Dutchie1415's schermafbeelding
Dutchie1415 Dutchie1415 is offline
Junior Member

Stuur een bericht via MSN naar Dutchie1415

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johnny K Bekijk bericht
Wat je hier zegt klopt niet, die rijke kan een ouder hebben die gehandicapt is en deze kaart heeft.
Dus hij mag ze gebruiken op voorwaarde dat de gehandicapte persoon mee rijd
Maar en hier wringt het schoentje de meeste gebruiken die al is de persoon er niet bij en daar kan moeilijk of niet op gecontroleerd worden
Ik heb zo een kaart en ik alleen gebruik deze en dan nog vind ik geen parking omdat er zoveel mercedessen of zelfs al gezien een porche met een invalide kaart de parking wegsnoepen.
Je ziet soms de raarste auto's staan op een parking voor invaliden
Ik kan mij die met mijn invalide preken niet betalen hoor, een nieuwe Lada zou nog net gaan maar een tweedehands Koreaantje lukt ook nog
Daarom dat ik de laatste tijd als ik naar hospitaal moet op controle ik de wagen neem tot een bushalte en vandaar uit de bus verder neem
ik kan er ook van meespreken
ze nemen wel de parking maar niet je handicap
Met citaat reageren
  #19 (permalink)  
Oud 11 juli 2009, 22:48
blackgirl's schermafbeelding
blackgirl blackgirl is offline
Junior Member

ik vind het alleen vervelend dat, als ik met 'mijn ' gehandicapten op stap ben, en parking nodig heb, dat er mensen zonder handicap parkeren op een plaats voor gehandicapten...
  #20 (permalink)  
Oud 11 juli 2009, 23:07
Member

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dutchie1415 Bekijk bericht
ik kan er ook van meespreken
ze nemen wel de parking maar niet je handicap

Hoeveel keer ik al goesting gehad heb om mijn krukken eens in die vensters te slaan he van wildparkeerders
Gewoon voor mijn kwaadheid ergens kwijt te geraken maar dan draai ik er weer voor op.
Dus laat ik het maar en doe het met de bus, heb een goed plekske gevonden en daar rijd alle 10min een bus voorbij dus dat valt mee
En als ik al eens geluk heb en een parking voor gehandikapten dan klop er ene op mijn raam om te zeggen dat ik hier niet mag staan
Maar mijnheer kwam wel uit een Jeep gevlogen gelijk Bolt dus die zal ook wel erg gehandikapt zijn he.
Beleefd mijnheer op zijn plaats gewezen en die zou mij bijna in elkaar geklopt hebben. maar tegen 2 krukken kon hij het niet halen
Is al vloekend met gierende banden vertrokken
Met citaat reageren
  #21 (permalink)  
Oud 20 juli 2009, 11:23
mendonck mendonck is offline
Junior Member

Misschien was deze chauffeur wel blind en bijgevolg ook gehandicapt.

gr

Mark Mendonck
Met citaat reageren
  #22 (permalink)  
Oud 20 juli 2009, 11:32
vinstermik's schermafbeelding
vinstermik vinstermik is offline
Senior Member

Daar moet je niet voor naar Duitsland , Oostenrijk of elders gaan.
Hier is het al even erg!
Ter zijde : al eens nagedacht hoeveel het een stad kost om te voorkomen dat autobestuurders hun wagen doodleuk achterlaten waar het verboden is of niet mag (stoepen bijvoorbeeld)?
  #23 (permalink)  
Oud 20 juli 2009, 12:07
palombian is lid van de Belgiumdigital VZW
palombian palombian is offline
Senior Member

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pichayandege Bekijk bericht

Dat geloof jij zelf toch niet
Met citaat reageren
  #24 (permalink)  
Oud 21 juli 2009, 07:30
E.G. is lid van de Belgiumdigital VZW
E.G. E.G. is offline
Member

Een beperking of niet, de wagen staat verkeerd geparkeerd!
Een fysieke beperking staat een mentale beperking blijkbaar niet in de weg!
Met citaat reageren
  #25 (permalink)  
Oud 28 juli 2009, 16:40
Frederik#7 Frederik#7 is offline
Junior Member

Stuur een bericht via MSN naar Frederik#7

Dit kan dus wel degelijk een persoon zijn met een handicap die NIET rijk is.
Mijn ouders hebben ook een ford Galaxy gekocht (die toch ook wel wat kost) voor mijn broer, zodat hij gemakkelijker in en uit kan stappen en meer ruimte voor zijn benen heeft.
De garage heeft dan gezegt (omdat wij, zo als altijd in België, van niets wisten) dat we onze oudere auto nog niet moesten weg doen en eerst een aanvraag moesten indienen bij wel duizenden bureau's (typisch Belgisch).
Uiteindelijk werd er maar 6%BTW op verrekent en kregen wij een korting omdat het voor een persoon met een handicap was dat wij die wagen kochten (van de garage zelf) + de extra kosten voor de milieu vervuilen werden een beetje vermindert, omdat we wel zo een grote en meer vervuilende wagen 'moeten' kopen om mijn broer comfortabel naar school,ziekenhuizen,... te laten rijden. Sorry aan alle extreme natuurliefhebbers maar de mens staat toch nog boven de natuur.

En aangezien die auto toch wel groot is kan dat dus iemand zijn met een handicap die niet geld TE veel heeft.

Toch is zijn manier van parkeren niet goed te praten.
Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten