Heb hier op dyxum een leuk ideetje gevonden om een stormachtige zondagmiddag mee te vullen !
Het idee is om een moeilijk herkenbare foto te posten en diegene die raad wat het onderwerp van de foto is mag de volgende plaatsen.
update :
De 'rader' heeft 24uur om een nieuwe foto te posten.
Indien dat niet gebeurd is iedereen vrij om zijn eigen bijdrage op het forum te zetten.
Ik heb iets geprobeerd, 100% crop van een 1/2 macro.
![]()
Laatst gewijzigd door Grf; 21 maart 2007 om 11:05 Reden: update van de regels
As I look back over my life I am struck by postcards ... ruined snap shots ... faded posters of a time, I can't recall. James Douglas Morrison
like.no.other
aan/uit knop van uw Mac...
Mijn verbeelding ontdekt meer dan mijn ogen... beoog ik dan ook mijn verbeelding?
Gratis kijkplezier Coming soon
Ja lap veel te makkelijk dus !
Niet van mijn mac maar van mijn pc dus close enough
Dus nu aan Godi voor de volgende te posten
![]()
As I look back over my life I am struck by postcards ... ruined snap shots ... faded posters of a time, I can't recall. James Douglas Morrison
like.no.other
Je mag er van mij nog eentje posten....
Mijn verbeelding ontdekt meer dan mijn ogen... beoog ik dan ook mijn verbeelding?
Gratis kijkplezier Coming soon
Er is/was zo een topic in het Chit Chat forum, maar ik weet niet waar het gebleven is.![]()
Grtz
Nikon D50
ok tweede poging :
@Jochen : Oei zo'n topic had ik nog niet gevonden dus ik dacht dat ik met iets nieuws begonnen was ... mijn excuses daarvoor !
like.no.other
ik denk aan een euromuntstuk (oej wat een woord)![]()
Het is geen euromunstuk maar een 2 cent stuk dus weeral veel te makkelijk.
Ice : your turn !
like.no.other
try this:
![]()
Ik denk ofwel een soort riet in de herfst ofwel dat blad dat rond een maiskolf zit.
like.no.other
je zal toch een keuze moeten maken. (warm, warmer)
Een topic als deze past beter in het Fotofunforum dan in chit-chat.
Prima hier hoor.![]()
onderste stuk van een maiskolf?
[CENTER] Merkvast? Canon, tamron, sigma, takumar, vivitar, pentax,...... nee niet echt[/url]
beetje moeilijk nu hé, het is idd een maiskolf. als Grf het goed vindt, dan mag mutse verder gaan (je had het eigenlijk ook al geraden)
Geen probleem voor mij, laat mutse de volgende maar posten.
ik zit momenteel toch zonder ideeen
update : alhoewel ik heb nog iets gevonden ....
G
Laatst gewijzigd door Grf; 18 maart 2007 om 21:38 Reden: toch nog iets gevonden
like.no.other
bovenste van een balpen (zo hat "aan-uit klikkertje")
ok nu post ik niks meer, alles wordt in 1 keer geraden !
![]()
like.no.other
Ik heb misschien een moeilijke maar de eer is aan Mutse![]()
BD0723BE
ok misschien moeten we de regels een beetje aanpassen, de 'rader' heeft 24uur om een nieuwe foto te posten.
Indien dat niet gebeurd is iedereen vrij om zijn eigen bijdrage op het forum te zetten.
dus wie zich geroepen voelt ... be my guest
G
like.no.other
Heb er eentje die naar mijn gevoel toch niet zo makkelijk is.
Als iemand deze raad in één keer...![]()
Indien niemand het raden kan, zal ik de crop wat verkleinen zodat het langzaam duidelijk wordt.![]()
Be my guest.
Sony A100 - Tamron 28-200mm AF ASPHERICAL XR - DT 3.5-5.6/18-70
center van een electromotor?
BD0968BE
nikon
D2Xs
Hmmm,
Inderdaad lastig !
Is het een voorwielvan een oude eend (2 chevaux) ?
Beetje grote schroef zit er dan op ...![]()
Johan
D700 | SB-600 | Glas van verschillend niveau | Manfrotto 055DB/141RC
eend heeft normaal gezien slechts 3 moeren dacht ik,
deze hier zullen ong een 8tal mm zijn of kleiner
BD0968BE
nikon
D2Xs
rol waar kabel opzit voor grasmachien te starten
BD0968BE
nikon
D2Xs