een lepel om beslag te mengen (speciaal met gaatjes erin om een luchtig beslag te behouden???)
Een spatel?
Stel je kritieken niet te scherp...
Sony a200 + Minolta 50mm 1:1.7 + Sigma 105mm 1:2.8 MACRO + Sony 18-200/3.5-6.3 DT + LCW Fader ND Filter Mark II + Hama POL circular (IV) + Minolta 3500 xi
@ miss spikke...
tja...het zijn mijn kindjes die brooddozen meenemen naar school, mijn ventjeis zo niet voor boterhammekes...
ps: mannedingen omdat ik een technische opleiding gedaan heb en omdat ik als technieker werk bij ... de vlaamsche gemeenschap
groetses
miranda (want ik zijn wel degelijk van het vrouwelijke geslacht![]()
![]()
)
Ja, ik ben zo ver...
Ik denk: de "zuurpoes" van Tupperware, een lepelachtig dingetje waarmee je zure uitjes uit het bokaaltje kan scheppen zonder het zuur mee te hebben. Wordt ook gebruikt voor olijven.
Kans is groot dat ik er he-le-maal naast zit, natuurlijk.
wat het ook is (ben thuis in de keuken, maar niet in tupperware), "zuurpoes" blijf 'k een vreemd woord vinden... Eerder een belediging ofzo. Rare marketing die tuppermannen en -vrouwen.
Niet geschoten is altijd mis!
Dan had ik in ieder geval nog enkele liters koffie moeten verzetten![]()
Er was wel al ergens iets aan het broeien
Maar nu, hé....
Jullie zullen toch geduld moeten oefenen tot vanavond, want hier op het werk heb ik zo direkt niets te posten.
Komt goed uit, dan kan ik mijn Canonnetje checken en klaarmaken voor mijn eerste natuurfotografieles/wandeling![]()
ik heb anders nog een makkelijke om te raden...sannepoes zet dan gewoon haar foto vanavond erop (of die van mij nu geraden is of niet) ????
anders krijg ik ontwenningsverschijnselen...![]()
hier wordt ook gewerkt hoor (door mij althans, de rest heb ik geen zicht op)
Maar zo héél af en toe es een minuutje of 2 ontspannen mag wel zeker... En daar is dat raden eigenlijk best wel goed voor...
Tsjah, zal dan maar voortwerken hé...
(had nu eigenlijk écht gedacht da ge al lang ne foto van ne koffiemolen klaarstaan had)
ojeeeee....1000 x excuus...ik zat nog met die zuurpoes is mijn hoofd...kan ik het goed maken op BDlive :-)))))
en LOES_M
wat denk je ervan? kan ik een plaatje plaatsen?
we beloven wel dat als het iemand raadt voor vanavond...LOES_M toch haar foto mag plaatsen...indien het niet geraden wordt krijgen jullie de oplossing van mij
Dat lijkt op een stuk cake (ofwel heb ik gewoon honger, 't is dan ook haast middag...) maar die gekleurde dingen die er boven zweven zijn raadselachtig... Rietjes misschien?
Stel je kritieken niet te scherp...
Sony a200 + Minolta 50mm 1:1.7 + Sigma 105mm 1:2.8 MACRO + Sony 18-200/3.5-6.3 DT + LCW Fader ND Filter Mark II + Hama POL circular (IV) + Minolta 3500 xi
Bloemmolens? zoals in wind- en watermolens dan? Ik dacht dat je 't echt over zo'n klein koffiemolentje had...
@Mysti: ik zie er precies ook een stuk cake of brood in. Maar waarom dat dan gevangen zit in de efteling...?
stiften die op een mat liggen
Nikon D700, Nikon 20-35 2.8 AF-D, Nikon 28-70 2.8 AF-S, Nikon 50 1.8 AF-D, Nikon 50 1.2 Ais, Nikon Micro 60mm 2.8 AF-S, Nikon 70-200 2.8 AF-S VR, Nikon 85 1.8 AF-D, Nikon 135 2.8 Ai, Nikon 300 4 AF-S, SB900, SB600, SB20
neejeu :-)