is het van belang dat het in italie is of kan het fenomeen ook bij mij in de tuin plaats vinden?? (heb een grote tuin :-)
Zij stond daar te roepen: "Hey.....you took my badjas".
Natuurlijk ...de blinden die zien dat niet, de doven horen het niet en de pastoors en nonnen weten misschien niet wat een badjas is.....
dus zal het zijn dat de "lady" in kwestie gewoon, oftewel het ontvangstcomite oftewel het uitwuifcomite is voor troepen die op zending gaan/waren.
grts
perman
perman
canon EOS 350D en een beetje glaswerk
anders zoveel bedrijfigheid hier en nu nougaballen Vreemd
Dan zal ik maar wat tegn mijn eigen praten
En Robby hoe was het in italie. Goed batterijen opgeladen, en we kunnen er weer tegen
Wat heb je allemaal gedaan. Vanalles gaan bezoeken Milaan, Rome, ....,Venetie en nog een paar zaken. De paus gezien. Nee maar die was mischien op bezoek in ....,maar ik ben niet zeker,kan ook zijn dat hij in zijn buitenverblijf was in Asip.
En hoe was het eten. Wij hebben niets anders dan traditioneel gegeten. Alles typisch Italiaans.
Robby G L
Laatst gewijzigd door robbydorine; 19 september 2009 om 22:21
Minder tijd achter de computer
Is meer tijd achter de camera
Meisje dat een de kunstacademie in Italië studeert en een spaghetti bolognaise die aan het aanbranden en van het fornuis aan het schuiven is uitbeeldt?
Om zo maar eens iets te noemen...![]()
toren van pisa
Nikon D700, Nikon 20-35 2.8 AF-D, Nikon 28-70 2.8 AF-S, Nikon 50 1.8 AF-D, Nikon 50 1.2 Ais, Nikon Micro 60mm 2.8 AF-S, Nikon 70-200 2.8 AF-S VR, Nikon 85 1.8 AF-D, Nikon 135 2.8 Ai, Nikon 300 4 AF-S, SB900, SB600, SB20
hoe bestel ik een cola met ijsblokjes vanop de 125ste rij bij een openluchtvoorstelling?
oh ja, de bordjes "wij hebben dorst" waren op ;-)
goh, echt wel moeilijk... DOF is belangrijk? eten? italiaans? typisch voor "hier"??
hoe verstuur ik SMSjes als het netwerk plat ligt?
De gustibus et coloribus non est disputandum
Nikon F70 analoog, Tri-x filmpjes
Alle we zijn vertrokken.
PVA De toren van PISA heeft er alles mee te maken maar dan ook alles.
Nu nog wat gebeurt daar
Hoe ben je op PISA gekomen
Robby G L
Nikon D700, Nikon 20-35 2.8 AF-D, Nikon 28-70 2.8 AF-S, Nikon 50 1.8 AF-D, Nikon 50 1.2 Ais, Nikon Micro 60mm 2.8 AF-S, Nikon 70-200 2.8 AF-S VR, Nikon 85 1.8 AF-D, Nikon 135 2.8 Ai, Nikon 300 4 AF-S, SB900, SB600, SB20
15th August - Assumption of the Blessed Virgin Mary
Is dit het?
Ik denk niet dat zij de Virgin Mary is en de 15 augustus was ik er niet.
Als je pisa hebt gevonden zul je de rest ook wel vinden
Zoek het niet te ver
Robby G L
uitbeelden van de elfjes op een fontein kort aan de toren????
oefenen van je evenwicht voor je op de toren gaat?
hoe trek ik een foto van mij even recht-scheef als de toren...
of hoe zorg ik ervoor dat het lijkt alsof ik de toren rechtduw of zo...
anders geef ik het op...
hogere afsluiting rond de toren van pisa
ik ga mee met tomstr zijn gedachtes...zo typische foto's waar je ver genoeg van de toren staat en het lijkt dan dat je er tegen duwt enzo .... goed gevonden :-)
We hebben een winnaar
Mijn Tips waren
DOF is belangrijk bij deze foto's
Pisa is italiaans eten
Buitenverblijf van de paus is niet ASIP (PISA)
Iedereen kan het
Ketting kan het probleem van de scheve toren oplossen
Men kan het met de Butt en Bush ook doen
Ik stond aan de verkeerde zijde om haar te fotograferen
Als men het probleem (de scheve toren) wegneemt,zeg terug rechtzetten, is de fun er af.
Fotografie heeft er mee te maken
Als het met de handen niet gaat moet men voeten gebruiken (om hem recht te zetten)
En in je tuin kun je het ook maar dan met een ander compo
proficiat Tomstr
Robby G L
Nog één vergeten later kunnen ze er mee lachen
Robby G L
Het zal wel zoiets te maken hebben met letters uitbeelden om met meerdere personen samen een woord te vormen. Veel van de gegeven tips kunnen hier wel mee samen gaan.
Ik vermoed dat zij de 'K' moet voorstellen. Of een heel erg mislukte 'E'.
Maar hoe het voor de rest zit laat ik aan jullie over.Want ik zit morgen 25u op het vliegtuig (inclusief tijdverschil van 8u).
voila, de nieuwe... geen ketting, geen toren van pisa... geen uitgebeelde letters meer...
succes
tja, kan niet tippen aan de vorige maar die was dan ook SUPER speciaal!!!! bedankt daarvoor!!!