ne sticker![]()
een Munt / Medaille van bv jazz Middelheim of een jazz festival ?
nee niets van dat allemaal
tip: de grote kan verschillend zijn van zo groot als een 10cent stuk tot de grote van ongeveer een 2euro stuk
Canon EOS 5D MkIICanon EF 24 - 70mm f2.8 L USM, Canon EF 70 - 200mm f2.8 L IS USM, Sigma 105mm f2.8 Macro, Canon Speedlite 580EX II
Een merk op een tas?
Met de Gr. van Mevr. HapSnap, zij fotografeert met een: Panasonic Lumix DMC-G1 met 14-45mm / 45-200mm lens of de Panasonic DMC-LX5.
------- IK HEB HEM - Denk ik ------ !
<<<<< IS HET EEN PLECTRUM ? >>>>>
Laatst gewijzigd door HapSnap; 3 augustus 2009 om 14:10
Met de Gr. van Mevr. HapSnap, zij fotografeert met een: Panasonic Lumix DMC-G1 met 14-45mm / 45-200mm lens of de Panasonic DMC-LX5.
't is een Dunlop plectrum (denk ik). Jazz III gok ik, maar kan voorganger zijn ;-)
Edit: niet gezien dat er nog een pagina achter kwam, sorry. HapSnap was eerst dus...![]()
DIT IS DE NIEUWE RARA:
We wachten nog even met de tips....
Waar blijven nu de suggesties?
HIERBOVEN STAAT DE NIEUWE RARA!
Laatst gewijzigd door HapSnap; 4 augustus 2009 om 11:35
Een blokkeersysteem van buizen die worden ineen geschoven
Robby
Minder tijd achter de computer
Is meer tijd achter de camera
Blokkeer systeem voor buizen?
Hmmm... Nee, net niet goed.
vergrendeling van een eettafel ?
Sony DSLR A700 |Sigma 12-24mm |Sigma 105mm |Sigma 70-210|Sigma 150-500mm | Lowpro Computrekker |HVL-F58M MIJN TIJDELIJKE PORTFOLIO
Focus
Nee geen vergrendeling van een eettafel.
Voor een handige jongen zou dit heel herkenbaar moeten zijn - het is trouwens van een handig meisje (moi)- het voorwerp op zich kent iedereen.
lucht druk wapen / pistool / buks ?
Sony DSLR A700 |Sigma 12-24mm |Sigma 105mm |Sigma 70-210|Sigma 150-500mm | Lowpro Computrekker |HVL-F58M MIJN TIJDELIJKE PORTFOLIO
Focus
Een verlengstuk van een gereedschap
Robby
vergrendeling van een snijsmes?
Focus
Laatst gewijzigd door HapSnap; 4 augustus 2009 om 11:01
Nikon D300, Nikon 12-24mm - 18-200VR - Nikon f 2,8/80-200mm - Sigma 70mm macro - Sigma 50-500mm - tamron 1,4 pro converter en verder veel MF Nikon glas, 4 Gitzo's, Tassen en een complete Haselblad en Leica set die met pensioen zijn
Nog even een nieuw fotootje waar jullie het de hele middag mee moeten doen want ik moet weg.
(Het is zo makkelijk)
![]()
aanwijzer uitschuifbaar
Robby
Sorry mannen, even off topic....Ik heb namelijk een kleine mededeling.
@ Jos Vanhengel : Eerst en vooral mijn excuses omdat ik geen foto kon plaatsen en toch heb meegeraden. Ik wou anders best een foto plaatsen nadat ik het onderwerp geraden had, maar dan gingen jullie moeten wachten tot vandaag. Ik dacht dat het vriendelijker en vooral toffer was voor jullie dat ik mijn beurt aan iemand anders gaf zodat jullie konden verder spelen.
@ HapSnap: Ook aan u mijn excuses.... ik wist namelijk niet dat dit topic enkel voor leden was die heel veel posten op het forum. Ik zal dus voortaan meer mijn best doen om dagelijks zoveel mogelijk reacties te plaatsen. Als jonge ,energieke en werkende vrouw zal mij dat wel lukken , tussen het huishouden,het entertainen van mijn 3 zoontjes tijdens de vakantie en het aandacht geven aan mijn man door. Ik ga er voor, beloofd!
Dit gezegd zijnde....mag ik nu terug meedoen ?
Alvast bedankt.
Groetjes
Knuffie