|
|||||||
| Registreer | All Albums | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
|
|
Discussietools | Weergave |
|
|||||
|
inderdaad knap gedaan.
grt,bouk.
|
Heel mooi, alhoewel ik de neiging heb om mijn hoofd te willen draaien om de mensen te zien op deze foto. Misschien eens kwart slag draaien om het effect te zien ?
α 900 - Sigma AF 12-24mm f/4.5-5.6 EX DG - Sigma AF 15 mm f/2.8 EX DG Fisheye - Sony 50 F1.4 - Sony 24-70mm F2.8 ZA SSM - Sony 70-400mm f/4-5.6 SSM G - HVL-F58AM - Gitzo GT3541XLS + G1378M Flickr____No place to be |
|
|||
|
Bewust gekozen om balans in de foto te brengen door het zware gedeelte (de erker) onderaan te plaatsen, met (wachten op) de locals voor dat kleine accentje extra.
Plaatje geschoten in het Meherangarh fort in Jodhpur (Indië). Mercikes voor het kijken en reageren. Variatie van een andere binnenplaats, die voor herkenning zorgde bij Schoonspikke (geen hof): http://forum.belgiumdigital.com/f52/tussen-4-muren-248034.html |
|
|||||
|
curieus genoeg om nog eens terug te keren...'t was een tijdelijk downloadprobleem blijkbaar...een paar uren gewacht en 't is nu toch gelukt.
Mooi kader rond de lucht en perfect symetrisch. Groot dynamisch bereik...goed belicht dus, zowel in de donkere als lichte partijen ![]() . Alleen te bereiken in RAW denk ik (allez, zo zou ik het toch doen) of met meervoudige belichting. Niet mogelijk met één JPEG. En, zit ik ernaast ?
|
Statief was verboden, dus een reeksje met verscheidene belichtingen was niet mogelijk (tenzij bracketing). Foto is dus het resultaat van één Raw die door Photoshop is gehaald
![]() Toch bedankt voor de moeite om terug te keren naar dit topic
|
|
|||
|
Uit de hand getrokken wegens een hinderlijk obstakel (soort platformpje) in 't center van het pleintje. Ik ben er in een vreemde houding achterwaarts moeten gaan over hangen.
De mensen keken raar naar mij, en ik voelde ze denken: "Allez, wat voor een toeren haalt die nu uit om gewoon de lucht te fotograferen?"
|
|
||||
|
Citaat:
verder is alles al gezegd. mooie foto
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
Soortgelijke discussies
|
||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Zonder titel VI | Leonidas | Showcase Natuur en Landschappen | 15 | 7 augustus 2007 20:51 |
| Zonder titel VII | Leonidas | Showcase Natuur en Landschappen | 8 | 7 augustus 2007 11:30 |
| Zonder titel VIII | Leonidas | Showcase Architectuur | 14 | 6 augustus 2007 22:29 |
| Zonder titel | Dusted | Showcase Zwart-Wit | 5 | 14 mei 2005 20:15 |
| Zonder titel | Harpingman | Showcase - Archief | 15 | 23 november 2004 22:45 |
![]() |