Weergegeven resultaten: 1 t/m 18 van 18

Discussie: Verlaten stoel

Standaard Verlaten stoel

Graag jullie commentaar:

Standaard Re: Verlaten stoel

piscine crachoir

Prima plaat, echter de bewerking die vaak bij urbex wordt toegepast mis ik een beetje. Al is dat puur smaak.
    Technisch
    Canon EOS 7D | EF 50mm f/1.8 II | EF-S 17-55mm f/2.8 IS USM | EF 70-200mm f/4L IS USM | Speedlite 430EX II |

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lander Bekijk bericht
    Prima plaat, echter de bewerking die vaak bij urbex wordt toegepast mis ik een beetje.
    Als je bewerkt om te bewerken, of om aan "de norm" te voldoen, ben je niet goed bezig.

Ik hou hier van de natuurlijke kleuren. Maar de stoel past er echt niet bij. Die lijkt er geforceerd bijgeplaatst: te krap, te perfect. Dezelfde foto, maar dan zonder stoel, zou veel krachtiger zijn. Ook al mis je dan het aangename rode accent.

piscine crachoir
    Typisch weer zo'n bij de haren getrokken urbexbenaming. Omdat er toevallig "crachoir" op een stukje muur stond geschreven. Maar ik betwijfel of die naamgevers ook weten wat "crachoir" betekent. Maar daar kan jij natuurlijk niet aan doen

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lyrthut Bekijk bericht
    Als je bewerkt om te bewerken, of om aan "de norm" te voldoen, ben je niet goed bezig.

Ik hou hier van de natuurlijke kleuren. Maar de stoel past er echt niet bij. Die lijkt er geforceerd bijgeplaatst: te krap, te perfect. Dezelfde foto, maar dan zonder stoel, zou veel krachtiger zijn. Ook al mis je dan het aangename rode accent.

Typisch weer zo'n bij de haren getrokken urbexbenaming. Omdat er toevallig "crachoir" op een stukje muur stond geschreven. Maar ik betwijfel of die naamgevers ook weten wat "crachoir" betekent. Maar daar kan jij natuurlijk niet aan doen
    Als je quote dan wel volledig doen he ik schreef namelijk al is dat puur smaak (de bewerking). En ik vind dat toevallig wel mooi, excuus daarvoor?

Maar het wordt een behoorlijk azijnzeik forum zeg. Maargoed het lucht waarschijnlijk op?
    Canon EOS 7D | EF 50mm f/1.8 II | EF-S 17-55mm f/2.8 IS USM | EF 70-200mm f/4L IS USM | Speedlite 430EX II |

Zeer mooie foto en voor mij past de stoel uitstekend. Ik hou van de contrasterende kleuren
    mvg,
    Kinglouie
    de gustibus et coloribus non est disputandum
    Greetz, Kinglouie

Volledig eens met Kinglouie. Soms is het gewoon meer dan mogelijk om zoiets te vinden en vast te leggen. Sjappooke!

.....en ik ben het ook volkomen eens met Kinglouie.
    Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
    Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

Al zou ik deze eerder bij " Stilleven & abstract " gezien hebben , doet niets af van de kwaliteit van deze foto.
    Zoals reeds gezegd, mooi die contrasten.
    I always thought good photos were like good jokes. If you have to explain it, it just isn't that good.

piscine crachoir

Prima plaat, echter de bewerking die vaak bij urbex wordt toegepast mis ik een beetje. Al is dat puur smaak.
    Technisch
    Lander, misschien is het beter die "naam" voor jezelf te houden... Daar bestaan fora voor waar de lezers perfect weten waarover het gaat.. Geen slapende honden wekken!!

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door smetje

Lander, misschien is het beter die "naam" voor jezelf te houden... Daar bestaan fora voor waar de lezers perfect weten waarover het gaat.. Geen slapende honden wekken!!
    Nou ben zelf vrij actief met urbex fotografie. Deze locatie heeft deze naam nu eenmaal, daarmee verraad ik echt niets Maar urbex en belgiumdigital is geen lekkere combinatie heb ik al vaker gemerkt . Toch bedankt voor je oplettendheid

Maar urbex en belgiumdigital is geen lekkere combinatie heb ik al vaker gemerkt
    Welke wel???
    I always thought good photos were like good jokes. If you have to explain it, it just isn't that good.

Johannes Itten zou fier geweest zijn met deze complementaire kleuren.
    Goed gedaan
    mvg,
    Eddy

Die rode stoel MOET erbij natuurlijk, anders zou het maar een saaie bedoening zijn; Sober en mooie compo.
    Het waarneembare is slechts een schijn van de realiteit

ik vind het een mooie foto, leuke kleuren.

D.

Ik volg hier, had de rode stoel er niet geweest dan was het een eentonige bedoening. Het contrast is de sterkte van de foto.
    Past misschien inderdaad beter in stilleven.
    Photography is an art of observation.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pixxel Bekijk bericht
    Ik volg hier, had de rode stoel er niet geweest dan was het een eentonige bedoening. Het contrast is de sterkte van de foto.
    Past misschien inderdaad beter in stilleven.
    ik volg mooi opname... de rode stoel is een toegevoegde waarde.
    locatie en beeld die zich ook perfect leent voor HDR
    groetjes Pascal
    Sony A77V en enkele lensjes . . . Alvast bedankt voor het kijken :)
    pajoke65.jalbum - website telenet

Knappe plaat Nele!
    [en sommige commentaren neem je best met een korrel zout].......

Verzorgde foto hoor. Mooi ook.
    Mijn nieuwe facebook pagina.
    Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

Soortgelijke discussies

1. Pak ne stoel
    Door Zappa in forum Fotobeoordeling Natuur en Landschappen
    Reacties: 1
    Laatste bericht: 27 december 2010, 20:17
  2. Stoel
    Door Stoffograaf in forum Showcase Stilleven & Abstract
    Reacties: 3
    Laatste bericht: 2 april 2010, 14:18
  3. De stoel
    Door BPVST in forum Showcase Zwart-Wit
    Reacties: 6