Graag jullie commentaar:
piscine crachoir
Prima plaat, echter de bewerking die vaak bij urbex wordt toegepast mis ik een beetje. Al is dat puur smaak.
Technisch![]()
Canon EOS 7D | EF 50mm f/1.8 II | EF-S 17-55mm f/2.8 IS USM | EF 70-200mm f/4L IS USM | Speedlite 430EX II |
Als je bewerkt om te bewerken, of om aan "de norm" te voldoen, ben je niet goed bezig.
Ik hou hier van de natuurlijke kleuren. Maar de stoel past er echt niet bij. Die lijkt er geforceerd bijgeplaatst: te krap, te perfect. Dezelfde foto, maar dan zonder stoel, zou veel krachtiger zijn. Ook al mis je dan het aangename rode accent.
Typisch weer zo'n bij de haren getrokken urbexbenaming. Omdat er toevallig "crachoir" op een stukje muur stond geschreven. Maar ik betwijfel of die naamgevers ook weten wat "crachoir" betekent. Maar daar kan jij natuurlijk niet aan doen![]()
Canon EOS 7D | EF 50mm f/1.8 II | EF-S 17-55mm f/2.8 IS USM | EF 70-200mm f/4L IS USM | Speedlite 430EX II |
Zeer mooie foto en voor mij past de stoel uitstekend. Ik hou van de contrasterende kleuren
mvg,
Kinglouie![]()
de gustibus et coloribus non est disputandum
Greetz, Kinglouie
Volledig eens met Kinglouie. Soms is het gewoon meer dan mogelijk om zoiets te vinden en vast te leggen.Sjappooke!
.....en ik ben het ook volkomen eens met Kinglouie.![]()
Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !
Al zou ik deze eerder bij " Stilleven & abstract " gezien hebben , doet niets af van de kwaliteit van deze foto.
Zoals reeds gezegd, mooi die contrasten.
I always thought good photos were like good jokes. If you have to explain it, it just isn't that good.
Nou ben zelf vrij actief met urbex fotografie. Deze locatie heeft deze naam nu eenmaal, daarmee verraad ik echt nietsOorspronkelijk geplaatst door smetje
Maar urbex en belgiumdigital is geen lekkere combinatie heb ik al vaker gemerkt
. Toch bedankt voor je oplettendheid
![]()
Johannes Itten zou fier geweest zijn met deze complementaire kleuren.
Goed gedaan
mvg,
Eddy
Die rode stoel MOET erbij natuurlijk, anders zou het maar een saaie bedoening zijn; Sober en mooie compo.
Het waarneembare is slechts een schijn van de realiteit
ik vind het een mooie foto, leuke kleuren.
D.
Ik volg hier, had de rode stoel er niet geweest dan was het een eentonige bedoening. Het contrast is de sterkte van de foto.
Past misschien inderdaad beter in stilleven.
Photography is an art of observation.
groetjes Pascal
Sony A77V en enkele lensjes . . . Alvast bedankt voor het kijken :)
pajoke65.jalbum - website telenet
Knappe plaat Nele!
[en sommige commentaren neem je best met een korrel zout].......
Verzorgde foto hoor. Mooi ook.![]()
Mijn nieuwe facebook pagina.
Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.