Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Stad in IJsland

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Stad in IJsland

    Kunst is genieten - genieten is een kunst !


  • #2
    Re: Stad in IJsland

    Ik zou mij achter die paal met verkeerslichten gesteld hebben....dan was je meteen ook dat bord in het midden kwijt en kwamen de gebouwen veel beter tot hun recht. ik zie met mijn software geen exif gegevens, dus ik weet niet met welke lenshoek je gewerkt hebt, misschien was dichter gaan niet mogelijk hé...

    Comment


    • #3
      Re: Stad in IJsland

      In feite een heel ondankbaar onderwerp omdat je daar op geen enkele manier de storende elementen kan mijden, ik ken de plaats zeer goed....Een half bord van 60 weg halen is nog makkelijk te doen, maar al de rest ?????
      Bekijk dit absoluut niet als kritiek op de foto zelf, er is gewoon niets méér uit te halen. Daar bijt iedereen zijn tanden op stuk.
      De énige (maar dan ook de énige) op BD die hier weer een zoveelste meesterwerk zou uit halen is vriend Gilbert Claes (Gils).

      Comment


      • #4
        Re: Stad in IJsland

        Mooie contrasterende kleuren in de gebouwen.
        maar idd veel kleine elementen die verhinderen van een ritme of eenvoudig contrast te bekomen.

        (Moderne) Architectuur en Ijsland gaan mi momenteel nog niet zo goed samen ( zeker als je het met bv Finland vergelijkt)
        grten, geert.

        Comment


        • #5
          Re: Stad in IJsland

          Oorspronkelijk geplaatst door opapol Bekijk bericht
          In feite een heel ondankbaar onderwerp omdat je daar op geen enkele manier de storende elementen kan mijden, ik ken de plaats zeer goed....Een half bord van 60 weg halen is nog makkelijk te doen, maar al de rest ?????
          Bekijk dit absoluut niet als kritiek op de foto zelf, er is gewoon niets méér uit te halen. Daar bijt iedereen zijn tanden op stuk.
          De énige (maar dan ook de énige) op BD die hier weer een zoveelste meesterwerk zou uit halen is vriend Gilbert Claes (Gils).
          Thanks voor je visie en uiteenzetting die ik voldoende kan volgen. Mij gaat het in de eerste plaats over de gebouwen (architectuur) zoals die daar hun beloop kennen dus niet zozeer om er een artistiek werk van te maken. Eerlijk gezegd heb ik het daar in deze categorie soms moeilijk mee.
          Opapol en fddent, beiden oprecht bedankt voor jullie mening.
          Kunst is genieten - genieten is een kunst !

          Comment


          • #6
            Re: Stad in IJsland

            Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
            Opapol en fddent, beiden oprecht bedankt voor jullie mening.
            geen probleem, Geert

            Comment


            • #7
              Re: Stad in IJsland

              dubbel

              Comment


              • #8
                Re: Stad in IJsland

                Voor de volledigheid en als anekdote (je bent een freak of je bent het niet) : deze appartementen aan de havenkant van Reykjavik zijn de duurste van het land. Ik heb nog geweten hoeveel ze kostten maar het was véééééél

                Comment


                • #9
                  Re: Stad in IJsland

                  Oorspronkelijk geplaatst door geert62 Bekijk bericht
                  geen probleem, Geert
                  Zeer attent Hoe kan ik jou nu toch vergeten, zo'n lief manneke, zal het tijdens mijn resterende levensduur moeten meedragen. Mijn oprechte excuses Geert !
                  Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                  Comment

                  Working...
                  X