Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
tja, waarom men niet met statief mag. Ik begrijp het ook niet. Ik gebruik dan de leuning van een stoel en een bonenzakje.
Het licht zit er mooi in. Voor mij is nummer 2
Geslaagde foto's, zeker de eerste. Bij de derde had ik wat meer ingezoomd.
Een tip: ik leg mijn toestel soms gewoon op de grond, met een klein steuntje (objectiefdeksel of filterdoosje) om de zaak beetje waterpas te krijgen en laat de zelfontspanner z'n werk doen.
tja, waarom men niet met statief mag. Ik begrijp het ook niet. Ik gebruik dan de leuning van een stoel en een bonenzakje.
Het licht zit er mooi in. Voor mij is nummer 2
Ik heb daar onlangs nog met een behoorlijk groot statief gewerkt, en geen enkel probleem ondervonden. Eerder het tegendeel. Ik werd keurig ontvangen door een man die me vertelde dat ze over een kwartiertje gingen sluiten. Hij vroeg me zelfs heel aardig of dat voldoende zou zijn.
Groeten, Miriam
PS. Bijna de foto's hier vergeten... Zonder statief toch goed gelukt!
Comment