|
|||||||
| Registreer | All Albums | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
|
|
Discussietools | Weergave |
|
|||||
|
tweede is erg mooi, we waren er van de Zomer een paar dagen live getuigen van.
grt,bouk.
|
de tweede is prachtig, heel mooi licht en compo
|
ik vind de foto's allebei heel mooi
![]() Wat ik mij afvraag bij de 1ste : is dit een gestitched panorama of heb je gebruik gemaakt van een extreme wideanglelens en de onderkant gecropt ? Gewoon uit curieusheid.
|
Citaat:
Het is inderdaad getrokken vanaf een boot en het is een panorama van 2 foto's. |
|
||||
|
Bij de eerste mooie, heldere kleuren van deze panorama
De tweede zou mooier zijn als je de gebouwen in de schaduw links, een deel van de lucht en een klein stukje voorgrond wegcropt.Mvg, Jochen
|
Citaat:
![]() Maar zelf heb ik een voorkeur voor de brede versie en daarom dat ik die ook geplaatst heb.
|
|
||||
|
Citaat:
![]() Mvg, Jochen
Beter een goede verliezer dan een slechte winnaar... Jostyle photography anno '10 Flickr Laatst gewijzigd door Ticor; 23 september 2008 om 03:10 Reden: foto in quote omgezet in linkje |
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
Soortgelijke discussies
|
||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Blik op Oostende | Xray | Showcase Zwart-Wit | 12 | 11 juni 2007 07:46 |
| Militair Hospitaal Oostende revisted | GJB | Showcase Stilleven & Abstract | 15 | 5 juni 2005 08:21 |
| Nikon D70 Oostende | McSerial | Camera's | 39 | 24 mei 2005 12:42 |
| Oostende vanop Europacentrum | Lightyear | Showcase - Archief | 18 | 9 november 2004 09:07 |
| SD Oostende (04 april 2004) | Lightyear | Shooting Days | 313 | 5 april 2004 08:09 |
![]() |