Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

On fire !

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] On fire !





    Last edited by blauwzwart; 28 oktober 2017, 18:18.
    mijn website : klik

  • #2
    Re: On fire !

    MInpuntje vind ik hier het wat "ouderwets" ogend kader omdat het toch om een modern gebouw gaat, maar dat is kwestie van smaak zeker.
    Het grote lichtpunt had ik liever wat meer stervorm gezien zonder die lichte vlek middenin, maar wie ben ik op gebied van nacht/avondfotografie... misschien is dit zelfs niet mogelijk (?).

    Comment


    • #3
      Re: On fire !

      Ik vind het kader wel passend en de kleuren hier ook. De foto geeft mij een jaren '70 gevoel. Dan zag je wel meer van dat groen licht. Moest de foto moderner ogen dan had ik de witbalans aangepast, hier kan het voor mij wel.
      https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

      Comment


      • #4
        Re: On fire !

        Voor mij is de stervorming wel knap en mooi in combinatie met de natte stenen!
        vriendelijke groeten, Sien

        Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

        Comment


        • #5
          Re: On fire !

          Foto ademt toch een mooie sfeer uit. De glinsterende kasseien reflecteren mooi het licht.
          Je hebt een op eerste zicht banaal onderwerp toch interessant weten te vatten.

          Comment


          • #6
            Re: On fire !

            ik vind het echt fantastisch. het licht, de kleuren, de compo die helemaal niet perfectionistisch is maar imho net daardoor zo sterk, de natte kasseien. super !
            mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

            Comment


            • #7
              Re: On fire !

              De sfeer zit er zeker in en daar gaat fotografie bij mij vooral om, niet om technische perfectie (al dacht ik daar vroeger anders over ).
              Keep up the good work!!!!!!

              Groeten,
              Eric

              Comment


              • #8
                Re: On fire !

                Hoe langer ik er naar kijk, hoe meer ik er onder de indruk van raak. Wat een sfeer jong.

                Comment


                • #9
                  Re: On fire !

                  Ik treed bernazu, ericvand en anderen bij. Sfeervol.

                  Comment

                  Working...
                  X