Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Wij hebben geluk gehad. Onopgemerkt binnen geraakt en niemand gezien daar. Maar het blijft altijd riskant.
En even later nog veel meer geluk gehad
50 € boete waar er verhalen rond gingen van 250 €.
Dat laatste klopt dus niet.
Maar sinds mijn vorige bezoek idd enorm geplunderd.
Mooi verzorgde foto Jochen, ik kan geen punten van kritiek vinden.
Ik ben er nog niet aan de revisit geraakt.
Het is inderdaad een nette foto alhoewel hij moeilijk "te bekijken" is door de vele lijnen die er gevormd worden door de buizen, de kasten rij en de lijnen van de tegels! Zou proberen de flare boven op de linker kast wat weg te doen enne zie ik daar nog een fototas staan?
Potverdorie, was me niet opgevallen, en het is dan nog de mijne ook
In de terugkeer van een andere locatie ook een fototas gevonden, een volle nog wel.
@Jochen : op netstroom werkt de camera, de batterij is dooier dan dood. De gebruiksaanwijzing plakt aaneen door de regen maar al de rest lijkt geen waterschade te hebben.
Paul (de mijne zijn sinds vanochtend van de kaart af )
Potverdorie, was me niet opgevallen, en het is dan nog de mijne ook
In de terugkeer van een andere locatie ook een fototas gevonden, een volle nog wel.
@Jochen : op netstroom werkt de camera, de batterij is dooier dan dood. De gebruiksaanwijzing plakt aaneen door de regen maar al de rest lijkt geen waterschade te hebben.
Paul (de mijne zijn sinds vanochtend van de kaart af )
Het is inderdaad een nette foto alhoewel hij moeilijk "te bekijken" is door de vele lijnen die er gevormd worden door de buizen, de kasten rij en de lijnen van de tegels! Zou proberen de flare boven op de linker kast wat weg te doen enne zie ik daar nog een fototas staan?
Erg fraai beeld met een goed gelukte bewerking. Als superklein kritiekpuntje zie ik er twee, maar dat is meer om er een 10+ van te maken ipv een 10 :-) Aan de rechterknat zit in het vierkant een kleine overstraling die onnodig aandacht vraagt, want daar is niets te zien. Aan diezelfde rechterkant is de "poot" (wand) beneden iets meer naar het midden als boven, het gaat maar om één milimeter of zo. Beide zijn vrij eenvoudig op te lossen.
Meer dan HOF waardig, ik zou zeggen afdrukken op 90 * 180 en tegen de muur hangen :-)
Erg fraai beeld met een goed gelukte bewerking. Als superklein kritiekpuntje zie ik er twee, maar dat is meer om er een 10+ van te maken ipv een 10 :-) Aan de rechterknat zit in het vierkant een kleine overstraling die onnodig aandacht vraagt, want daar is niets te zien. Aan diezelfde rechterkant is de "poot" (wand) beneden iets meer naar het midden als boven, het gaat maar om één milimeter of zo. Beide zijn vrij eenvoudig op te lossen.
Meer dan HOF waardig, ik zou zeggen afdrukken op 90 * 180 en tegen de muur hangen :-)
Comment