Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Inside verlaten kasteel (hdr) deel2

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Inside verlaten kasteel (hdr) deel2

    Hier nog een paar shots van de binnenkant van het kasteel , daar ik er zoveel foto's genomen heb , en jullie alles niet kan laten zien , hier nog een paar mooie details uit het kasteel.
    Deze keer de mooie open haard en de mooie lavabo , die ik er in een van de kamers tegenkwam , eveneens nog een foto vanuit een ander punt van de grote mooie zaal.....Nu , dit kasteel is echt heel onbekend voor de slopers , dat merk je aan hoe goed het behouden is , op de open haard staat in hout ingewerkt 1617 , das redelijk oud dus.
    Denk zelfs dat ik en wanka tanka voor de moment de enige zijn , die de binnenkant gezien hebben , dus een primeur.....dat zo in dingen in limburg leegstaan sinds 1986 is onbegrijpelijk....veel plezier ermee.

    mvg xiebu





    Last edited by xiebu; 3 mei 2008, 08:00.
    "Photographic images have always been manipulated , there's nothing new in that . If you want purism then you should go and be a dancer , singer or poët !!!! (Morgan Silk)
    *BD1033BE*

  • #2
    Re: Inside verlaten kasteel (hdr) deel2

    prachtige reeks domi
    weer mooi in beeld gebracht
    ja gisteren ons best gedaan daar camera is nu pas afgekoeld
    mvg
    ik droomde van duizend nieuwe wegen...ik ontwaakte en nam de oude weg...
    *BD1034BE

    Comment


    • #3
      Re: Inside verlaten kasteel (hdr) deel2

      I like it
      BD0497BE : Nikon body + glas
      www.RudyVerrijt.info

      Comment


      • #4
        Re: Inside verlaten kasteel (hdr) deel2

        Heel mooi reeks.
        Met mijn NIKON in de hand kom ik door het hele land, en nog wat NIKKOR lenzen voor over de grenzen.

        Comment


        • #5
          Re: Inside verlaten kasteel (hdr) deel2

          Knappe reeks De eerste springt er bovenuit

          Mvg, Jochen
          Jochenvde Photography
          Flickr

          Comment


          • #6
            Re: Inside verlaten kasteel (hdr) deel2

            Zeer mooie fotoreeks. Ik denk wel dat de eerste een beetje naar rechts hangt.
            Waar ligt dat kasteel ergens
            Nikon D750 + Nikon D800 + handgrip (2 batterijen), SB900, Lens Nikkor 14 - 24 2.8, Lens nikkor 24-70 2.8, nikkor 70-200 2.8, 50 mm 1.8 Nikon, Macro 60 mm, Jinbei flitset 500 w, Studio. Manfrottostatief.

            Comment


            • #7
              Re: Inside verlaten kasteel (hdr) deel2

              Mooi in beeld gebracht.
              Met Vele Groeten-Cuvoll-
              Lumix FZ18/lumix FZ8/Lumix TZ8/Lumix lens adapter/lumix closeup lens
              BD 1000BE

              Comment

              Working...
              X