Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

hoogstandje

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] hoogstandje

    B-836_1024 by Dushi Beldig, on Flickr
    "Het maakt niet zozeer uit WAT je fotografeert, maar meer HOE je iets in beeld brengt."

  • #2
    Re: hoogstandje

    Goede poging maar de linker onderkant van het beeld is te steriel leeggekloond.
    Kijk rechtsonder hoe de wolken donkerder worden naar de horizon toe.
    Bodendien is er helemaal niks aan de horizon, wat onnatuurlijk oogt.

    Comment


    • #3
      Re: hoogstandje

      originele poging om toch nog een andere afbeelding te maken van dit gebouw. Contrast is goed onder controle door onder de juiste weersomstandigheden te werken. Mocht dit het eerste beeld zijn dat ik van dit gebouw onder ogen kreeg, zou ik erg onder de indruk zijn.
      het "steriel wegklonen" zou dan ook niet opvallen bij een eerste kennismaking en zelfs bijdragen tot de bevreemdende sfeer. Ook de schuine stand van de gevel rechts in beeld zou dan niet opvallen.
      We moeten er mee leven dat het zoeken naar een origineel beeld van een gebouw dat al zoveel pixels heeft geactiveerd, enige toegevingen vereist in het streven naar een "perfect" beeld.
      Is zeker het bekijken waard.
      mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
      nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
      https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

      Comment


      • #4
        Re: hoogstandje

        De poging tot originaliteit is spectaculair en zou voor in bewondering staan moest ik de realiteit niet kennen.
        Kunst is genieten - genieten is een kunst !

        Comment


        • #5
          Re: hoogstandje

          Oorspronkelijk geplaatst door trbt555 Bekijk bericht
          Goede poging maar de linker onderkant van het beeld is te steriel leeggekloond.
          Kijk rechtsonder hoe de wolken donkerder worden naar de horizon toe.
          Bodendien is er helemaal niks aan de horizon, wat onnatuurlijk oogt.
          + 1 - ook de voegen in het tegelwerk onder stoppen plots en gaan over in egale kleur
          Peter
          mijn website : klik

          Comment

          Working...
          X