Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hoeg Brögk Maastricht 2

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Hoeg Brögk Maastricht 2

    Ik had er nog een paar getrokken daar en toen.
    En die zijn ook wel aardig genoeg om hier te tonen denk ik.

    Hier de link naar een grotere versie ervan



    Dus geniet ervan of niet
    Ik hoor het wel van jullie.





    Om dubbel posten te herstellen, hier de grijze bruggenfoto weggehaald en in overleg met Hans zaken weer even recht getrokken.
    Last edited by Irineas; 23 april 2009, 20:56. Reden: verwijzing naar origineel
    Iedere dag wat leren is iedere dag kwalitatief geleefd. Iedere dag wat lol is iedere dag kwalitatief lollig geleefd. iedere dag een foto is een kwalitatief super leven met veel lol

  • #2
    Re: Hoeg Brögk Maastricht 2

    wel,genieten doe ik de eerste en de tweede uiteraard

    Comment


    • #3
      Re: Hoeg Brögk Maastricht 2

      Mooie opnames ireneas.De eerste twee doen het voor mij.
      Mvg, Pascal,Schoonspikke
      Als je schiet..schiet dan raak!
      500 PIXHuawei P30 PRO

      Comment


      • #4
        Re: Hoeg Brögk Maastricht 2

        nr 1 en 2 zijn prachtige foto's Als ik even mag muggenziften Bij de eerste foto zou ik links even aan het perspectief trekken zodat het lijntje mooi in de hoek eindigd .. tja ik en lijnen hé
        Groetjes Vicky

        Comment


        • #5
          Re: Hoeg Brögk Maastricht 2

          Oorspronkelijk geplaatst door vicky Bekijk bericht
          nr 1 en 2 zijn prachtige foto's Als ik even mag muggenziften Bij de eerste foto zou ik links even aan het perspectief trekken zodat het lijntje mooi in de hoek eindigd .. tja ik en lijnen hé
          Ik volg je, en normaal had ik je meteen gelijk gegegeven.
          Maar omwille van het geheel heb ik deze hier juist niet laten beginnen daar de kleine perspectief afwijking dan storend toonde, en dat nu dus zelfs niet opvalt.
          Om dit effect te krijgen is hij namelijk niet geheel 100 % recht op de middenlegger genomen kunnen worden.
          Ik heb dat zonnetje dus echt zo even gezocht.
          Daarom is er tussen linksboven en rechtsboven een minimale afwijking door het perspectief waaronder hij genomen is.
          Als je goed kijkt dan zie je dat ook aan de paaltjes linksonder en rechtsonder.

          Soms moet je keuzes maken en als die niet te erg opvallen, is het toch de goede keuze geweest.
          Iedere dag wat leren is iedere dag kwalitatief geleefd. Iedere dag wat lol is iedere dag kwalitatief lollig geleefd. iedere dag een foto is een kwalitatief super leven met veel lol

          Comment


          • #6
            Re: Hoeg Brögk Maastricht 2

            de 2de voor mij
            de laatste is niet showcase waardig imo
            ik droomde van duizend nieuwe wegen...ik ontwaakte en nam de oude weg...
            *BD1034BE

            Comment


            • #7
              Re: Hoeg Brögk Maastricht 2

              Oorspronkelijk geplaatst door wanka tanka Bekijk bericht
              de 2de voor mij
              de laatste is niet showcase waardig imo
              Eveneens de 2de voor mij.

              Wat betreft die laatste denk ik dat smaken verschillen, want ik vind het net knap dat ie zo'n hoog postkaart-gehalte heeft.
              Hij geeft me het gevoel van een foto uit de 'oude doos'
              Mvg,David
              [SIZE="1"]"There are always two people in every picture: the photographer and the viewer." Ansel Adams

              Comment


              • #8
                Re: Hoeg Brögk Maastricht 2

                Oorspronkelijk geplaatst door Photoclix Bekijk bericht
                Eveneens de 2de voor mij.

                Wat betreft die laatste denk ik dat smaken verschillen, want ik vind het net knap dat ie zo'n hoog postkaart-gehalte heeft.
                Hij geeft me het gevoel van een foto uit de 'oude doos'
                Dat oude doos gevoel had ik er ook bij.
                Het leuke is ook dat het een kleuren is die ZW toont zoals je dat vroeger ook wel zag met van die naderhand handmatig met ecoline inkt ingekleurde foto's.
                Ach ja, als je de leeftijd krijgt komen de herinneringen boven drijven.
                En dat heeft natuurlijk niet iedereen, dat is logisch en zeker ook gewaardeerd.
                Iedere dag wat leren is iedere dag kwalitatief geleefd. Iedere dag wat lol is iedere dag kwalitatief lollig geleefd. iedere dag een foto is een kwalitatief super leven met veel lol

                Comment


                • #9
                  Re: Hoeg Brögk Maastricht 2

                  Ik zag de eerste foto op de startpagina en na even zoeken hier terecht gekomen. Deze foto's doen me onmiddellijk terugdenken aan een heerlijk weekendje maastricht met mijn vriendin tijdens het paasweekend.

                  Mooie foto's en beide ook echt mooie bruggen. Het park met de oude omwalling is zeker ook het fotograferen waard.

                  mvg, Michiel.
                  Canon R | Leica Q
                  EF 35mm F1.4 L | RF 50mm F1.2 L | EF 85mm F1.2 L | EF 135mm F2.0 L
                  Manfrotto statiefjes | Elinchrom, Canon en Yongnuo lichtjes
                  [/COLOR]

                  Comment


                  • #10
                    Re: Hoeg Brögk Maastricht 2

                    Oorspronkelijk geplaatst door MichielBrugge Bekijk bericht
                    Ik zag de eerste foto op de startpagina en na even zoeken hier terecht gekomen. Deze foto's doen me onmiddellijk terugdenken aan een heerlijk weekendje maastricht met mijn vriendin tijdens het paasweekend.

                    Mooie foto's en beide ook echt mooie bruggen. Het park met de oude omwalling is zeker ook het fotograferen waard.

                    mvg, Michiel.
                    Kijk hier nog eens naar ?
                    Maar hoe het komt dat er een foto is omgevallen ? , dat kan ik je helaas niet vertellen.
                    Iedere dag wat leren is iedere dag kwalitatief geleefd. Iedere dag wat lol is iedere dag kwalitatief lollig geleefd. iedere dag een foto is een kwalitatief super leven met veel lol

                    Comment


                    • #11
                      Re: Hoeg Brögk Maastricht 2

                      Oorspronkelijk geplaatst door Photoclix Bekijk bericht
                      Eveneens de 2de voor mij.

                      Wat betreft die laatste denk ik dat smaken verschillen, want ik vind het net knap dat ie zo'n hoog postkaart-gehalte heeft.
                      Hij geeft me het gevoel van een foto uit de 'oude doos'
                      Hallo Photoclix
                      Vanwege en niet geheel goed doordachte plaatsing van een bewerking ervan, is de oude doos foto naar een eigen draadje verhuist.
                      Hopelijk waardeer je wat we daar in kameraderie hiermee allemaal zo hebben kunnen doen.

                      Heel erg graag lees ik uw opinie er over. = Absoluut gewaardeerd
                      groeten maar weer
                      Iedere dag wat leren is iedere dag kwalitatief geleefd. Iedere dag wat lol is iedere dag kwalitatief lollig geleefd. iedere dag een foto is een kwalitatief super leven met veel lol

                      Comment


                      • #12
                        Re: Hoeg Brögk Maastricht 2

                        Oorspronkelijk geplaatst door Irineas Bekijk bericht
                        Hallo Photoclix
                        Vanwege en niet geheel goed doordachte plaatsing van een bewerking ervan, is de oude doos foto naar een eigen draadje verhuist.
                        Hopelijk waardeer je wat we daar in kameraderie hiermee allemaal zo hebben kunnen doen.

                        Heel erg graag lees ik uw opinie er over. = Absoluut gewaardeerd
                        groeten maar weer
                        [MOD]
                        Hallo Irineas,

                        Ik heb er geen problemen mee dat er een bewerking gebeurd op een origineel geposte foto, maar de origineel geposte foto moet volgens het reglement (Punt 2.13)wel in de topic blijven staan waar hij initieel in stond. Anders staan alle gegeven commentaren met betrekking op die foto voor niets in de topic.
                        Ik heb de andere topic gezien en er staan nu spijtig genoeg al te veel commentaren in om er nog iets aan te veranderen. Gelieve hier volgende keer rekening mee te houden.
                        Een bewerkte foto, hoort thuis in de topic waar ook de originele foto in staat als die originele foto als eerste werd gepost.
                        Ook even vermelden dat ik hierbij niet met de vinger wil wijzen he..., maar gewoon even de nodige inlichtingen verschaffen.
                        In ieder geval, ik kijk altijd met plezier naar uw foto's zenne.

                        Mvg,

                        Photoclix
                        [END MOD]
                        Mvg,David
                        [SIZE="1"]"There are always two people in every picture: the photographer and the viewer." Ansel Adams

                        Comment


                        • #13
                          Re: Hoeg Brögk Maastricht 2

                          Oorspronkelijk geplaatst door Photoclix Bekijk bericht
                          [MOD]
                          Hallo Irineas,

                          Ik heb er geen problemen mee dat er een bewerking gebeurd op een origineel geposte foto, maar de origineel geposte foto moet volgens het reglement (Punt 2.13)wel in de topic blijven staan waar hij initieel in stond. Anders staan alle gegeven commentaren met betrekking op die foto voor niets in de topic.
                          Ik heb de andere topic gezien en er staan nu spijtig genoeg al te veel commentaren in om er nog iets aan te veranderen. Gelieve hier volgende keer rekening mee te houden.
                          Een bewerkte foto, hoort thuis in de topic waar ook de originele foto in staat als die originele foto als eerste werd gepost.
                          Ook even vermelden dat ik hierbij niet met de vinger wil wijzen he..., maar gewoon even de nodige inlichtingen verschaffen.
                          In ieder geval, ik kijk altijd met plezier naar uw foto's zenne.

                          Mvg,

                          Photoclix
                          [END MOD]
                          Absoluut in dank aanvaard Photoclix.
                          Dit is in overleg met een MOD gedaan om het karakter van de samenwerking beter tot uiting te laten komen.
                          En de mogelijkheden welke dit forum bieden te benadrukken.
                          Namelijk het samenbrengen van gelijkgestemden en het samen doen be-oefenen van deze hobby.

                          Maar voor het vervolg is dit zeker in het hoofd geprent.
                          .
                          Iedere dag wat leren is iedere dag kwalitatief geleefd. Iedere dag wat lol is iedere dag kwalitatief lollig geleefd. iedere dag een foto is een kwalitatief super leven met veel lol

                          Comment

                          Working...
                          X