Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6

Discussie: Gare de Liège

Standaard Gare de Liège

Niet te geloven dat er nog heel veel mensen zijn die dit prachtige station nog nooit bezocht hebben, laat staan kennen.
    Kreeg laatst zelfs nog de vraag of dit in België is .

Weet er iemand trouwens of je er nog vrij kan rondwandelen met statief en reflex?
    Deze is genomen afgelopen maart en toen ondervond ik toch geen problemen maar er is mij verteld dat ze veel strenger geworden zijn.

Grtjs,
    Edje C
    Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

Standaard Re: Gare de Liège

Technisch gezien ben ik een leek dus kan ik je helaas geen feedback geven. Ik wil toch even reageren omdat ik het een prachtige foto vind met name omdat het station vrij leeg is, er in de achtergrond een trein binnenkomt en daar weer achter de prachtige stedelijke achtergrond.
    Canon EOS 500D - Canon EF-S 15-85mm - Canon EF 70-300mm - Sigma 50mm Macro

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Reinier79 Bekijk bericht
    Technisch gezien ben ik een leek dus kan ik je helaas geen feedback geven. Ik wil toch even reageren omdat ik het een prachtige foto vind met name omdat het station vrij leeg is, er in de achtergrond een trein binnenkomt en daar weer achter de prachtige stedelijke achtergrond.
    Kijk, zo'n reacties vind ik eigenlijk waardevoller dan technisch gezwets. Een fotograaf moet het in de eerste plaats zien, en jij ziet hier dat de fotograaf het gezien heeft (maar het blijft een clichématige locatie)

Techniek mag niet uit het oog verloren worden, maar die is hier overduidelijk aanwezig. Mooie, zachte toning.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lyrthut Bekijk bericht
    Kijk, zo'n reacties vind ik eigenlijk waardevoller dan technisch gezwets. Een fotograaf moet het in de eerste plaats zien, en jij ziet hier dat de fotograaf het gezien heeft (maar het blijft een clichématige locatie)

Techniek mag niet uit het oog verloren worden, maar die is hier overduidelijk aanwezig. Mooie, zachte toning.
    Helemaal mee eens!
    Nikon D5000 + Nikor 50mm 1.8G + Nikkor DX AF-S 18-55 3.5-5.6 GII ED + Sigma DG 70-300 4.5-5.6 + YN-560

Wauw toffe plaat. .
    Nikon D7000+ Tokina 11-16mm f2.8 + Nikkor 16-85mm f 3.5-5.6g + Nikkor 35mm 1.8 + Tamron 70-300mm f4-5.6 Di VC USD + Tokina 100mm f2.8
    Canon Powershot S100 + onderwaterbehuizing.

Standaard

Waaauw knap!

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Soortgelijke discussies

1. En nog ne keer...Gare de Liege
    Door roadrunner in forum Showcase Architectuur
    Reacties: 15
    Laatste bericht: 22 oktober 2009, 11:22
  2. Close encounter with Gare de Liège
    Door zunoel in forum Showcase Architectuur
    Reacties: 11
    Laatste bericht: 20 oktober 2009, 21:43