Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Church ...inside.....

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Church ...inside.....


    Nikon D810
    Nikkor 14-24 mm f/2.8






    [B]CANON EOS R6 mark II BODY, CANON RF 24-50 IS STM, CANON RF 100-400mm F5.6-8 IS USM, CANON RF 14-35 f4 IS USM, Canon Macro EF 100 mm 1:2.8 USM, http://www.eddymoens.be

  • #2
    Re: Church ...inside.....

    Sorry hoor Eddy, 't is niet persoonlijk maar het moet me toch van het hart. Ik kan het niet meer opbrengen om nog een comment te geven op je foto's.

    In het verleden gaf ik steevast commentaar op je foto's maar ik heb je nooit mogen lezen in mijn threads. Ook in andere leden hun threads bleef je afwezig.
    Niet dat ik een boekhouding voer maar na een tijdje valt dat gewoon op. Ik krijg dan zo'n gevoel dat andere leden (en mezelf) die hier wel geregeld comments geven er alleen maar zijn om je te bedienen en niets in de plaats terug krijgen.

    Ik ben er zeker van dat je hoopt op comments op je foto's en dat het gebrek daaraan de laatste tijd je misschien wel is opgevallen. Misschien moet je daar de reden eens gaan zoeken.

    Ik hoop alsnog dat je een en ander zal inzien en dat een forum leeft van interactie, geven en nemen etc...

    Comment


    • #3
      Re: Church ...inside.....

      Treed de bovenstaande verklaring volledig bij.
      Kunst is genieten - genieten is een kunst !

      Comment

      Working...
      X