Kapel op de Oudenberg tijdens de extra grote volle maan afgelopen nacht
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Chapel To Heaven
Collapse
X
-
-
-
Re: Chapel To Heaven
Heel knap standpunt en prachtig licht.Groetjes Hilde
http://hildeg.smugmug.com/
Comment
-
Knappe en verrassende nachtfoto, want zo zijn we de Ronde niet gewend.
Maar inderdaad, misschien beter bij Architectuur. Jij zegt het maar (eventueel via PB) en wij verhuizen voor jou.BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 - M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7.1) - iPhone XR (iOS 18.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)
Comment
-
-
-
[Mod-LesC]Verplaatst van Showcase Stillleven & Abstract naar Showcase Architectuur.[/Mod]BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 - M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7.1) - iPhone XR (iOS 18.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)
Comment
-
Te denken dat ik mijn tijd vannacht verprutst heb met slapen - terwijl ik van zoiets prachtig had kunnen genieten.
Heel knapCanon EOS60D - 50/1.4 - 17-50/2.8 - 70-200/2.8 L
Comment
-
Prachtig vastgelegd! Wat een lichtinval
Comment
-
Prachtig
Een kleine (of liever hele kleine) opmerking.
Ik heb even in photoshop met de ruler een denkbeeldige lijn getrokken hoe de horizon -volgens mij - zou liggen, en vervolgens photoshop automatisch op deze lijn de foto laten rechtzetten. De foto werd 0,78 graden gekanteld in wijzerzin (ik zei toch al dat het een hele kleine opmerking was .)
In mijn ogen leek het resultaat beter, maar ik sluit niet uit dat dit alleen in mijn ogen is
Grtz,
PeterCanon EOS 550D - Tamron 17-50mm f/2.8 XR Di II VC - Canon EFS 55-250mm - Tamron 90mm f/2.8 DI Macro 1:1
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door kohraya Bekijk berichtStaat hier ook niet op z'n plaats.
Zou beter richting Hof verhuizen of zo ...
Comment
-
vind het ook een hele mooie, verder niks op aan te merken (behalve dat 't misschien iets mooier was geweest indien de boom iets minder fel belicht was, maar dat is niets waar jij kan aan doen)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gilpet71 Bekijk berichtPrachtig
Een kleine (of liever hele kleine) opmerking.
Ik heb even in photoshop met de ruler een denkbeeldige lijn getrokken hoe de horizon -volgens mij - zou liggen, en vervolgens photoshop automatisch op deze lijn de foto laten rechtzetten. De foto werd 0,78 graden gekanteld in wijzerzin (ik zei toch al dat het een hele kleine opmerking was .)
In mijn ogen leek het resultaat beter, maar ik sluit niet uit dat dit alleen in mijn ogen is
Grtz,
Peter
in feite heb ik em eerst aangepast voor perspectief
en daarna ook wa geroteerd
maar ni te veel
want anders vond ik em minder
Comment
Comment