|
|||||||
| Registreer | All Albums | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
|
|
Discussietools | Weergave |
|
|||||
|
mooie reeks maar zwart/wit lijkt me hier veel mooier.
grt,bouk.
|
mooie sfeervolle platen, documenteert goed dit industrieel erfgoed
|
Citaat:
Met enige jaloezie kijk ik naar deze monumenten die in België geconserveerd zijn gebleven. Hier hebben ze echt bijna alles als in een soort schaamte weggepoetst. Mail me de lokatie eens zodat ik dit in Tommetje kan inprogrammeren ? Dan zet ik mijn tommetje eens aan en kom daar eens een kijk nemen op mijn fietske. Binnenkort toch een paar weken vrij Dus, plannen we alvast wat tripjes.
||||
|
Citaat:
|
|
||||
|
Citaat:
Wederom bedankt, ik zal zeker er een kijk gaan nemen. En natuurlijk niet op de toeristische wijze, dat snap je toch .
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
Soortgelijke discussies
|
||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Beringen mijn (hdr) | xiebu | Showcase Architectuur | 12 | 28 januari 2008 14:11 |
| Mijn nieuwe computer indeling | Perrush | Chit Chat - Archief | 14 | 1 november 2005 07:46 |
| Ik heb er mijn goesting van !!! | lieven lens | Chit Chat - Archief | 14 | 7 juli 2005 23:04 |
| Verzekeringsperikelen ... | jaja | Chit Chat - Archief | 4 | 26 oktober 2003 15:38 |
| Update over mijn broer ...... | Hanske | Chit Chat - Archief | 10 | 22 oktober 2003 00:49 |
![]() |