Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Bancontact of Mister Cash zullen ook niet meer werken
Re: Bancontact of Mister Cash zullen ook niet meer werken
doe me maar de zwartwitte (de update). deze vind ik beter dan de versie in het landschapsforum. meer dan één laagje, zelfde thema van verval en niet opdringerig landschap. de "kleine" ommetoer meer dan waard geweest. haha.
doe me maar de zwartwitte (de update). deze vind ik beter dan de versie in het landschapsforum. meer dan één laagje, zelfde thema van verval en niet opdringerig landschap. de "kleine" ommetoer meer dan waard geweest. haha.
Zelfde mening. Ik hou wel niet van 'verkiezingen'. Nogmaals prachtig inhoudelijk beeld (zwart/wit)
Re: Bancontact of Mister Cash zullen ook niet meer werken
Bedankt voor de reacties.
Mijn bedoeling van zw/w was inderdaad het verval te benadrukken door de kleuren van het landschap weg te laten. Dus de aandacht meer naar de verroeste benzinepomp en de verlaten/vervallen vissershuizen te trekken.
mvg
Raf.
Comment