Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik heb ooit 2 soortgelijke collages gemaakt van deuren. In vind het dus wel mooi
Maar ik zou eerder voor een zwarte of witte achtergrond kiezen ipv een grijze.
Voor mij is dit een beetje teveel van het goeie.
Stuk voor stuk zijn het mooie ramen, maar er 25 tegelijk tonen in een collage maakt dat je niet zo naar elk raam specifiek gaat kijken, en dat vind ik jammer.
Aan de andere kant is het ook wel zo dat indien je ze allemaal afzonderlijk gaat tonen het rap gaat vervelen (ik toonde ooit in beginnershoek een serie 'Franse ramen en deuren' maar na een (ik dacht) zestal ben ik er mee gestopt omdat ik ondervond dat het begon te vervelen bij de kijkers.
PS Doe misschien zoals ik, een foto-album gemaakt, met ongeveer 150 Franse ramen en deuren, waar ikzelf nu en dan eens in blader .
Ook nu maar pas gezien dankzij de HOF. Heel mooie collage met prachtige ramen. Ongewild probeer ik om de ramen te herkennen maar dat is natuurlijk onbegonnen werk Je foto brengt me wel op het idee om zelf eens een collage te maken van mijn collectie lantaarnpalen Dus bedankt voor de inspiratie en proficiat met de HOF.
Proficiat met je Hof!
Dit is een leuke toepassing verschillende foto's in kadertjes samenbrengen zoals deze ramen. Zou ook voor vogels enz. kunnen. Kan iemand mij meedelen hoe je dit doet? Gaat dat via Lightroom of is er een ander programma voor nodig?
Raf.
Comment