boven Funchal op Madeira. Foto genomen zonder statief maar met als steun de balustrade van het balkon van onze hotelkamer.
![]()
Heel mooi Vicky, krijg weer zin om er ook nog eens naar terug te gaan als ik dit zie. Misschien het iets te felle licht op de voorgrond onderin nog wat dimmen en het is een topplaatje.
Groetjes, JantjeB.
Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !
Dik in orde die foto
Heerlijke nachten daarginds![]()
heel sfeervol! .. een heel weinig bewegingsonscherpte .. maar zeker een prestatie zonder statief .. wordt deze foto de cover van je vakantiealbum?
Mooie foto!
Groeten,
Kristof
Bedankt iedereen voor de positieve reacties![]()
Jantjeb, toen was er een trouwfeest in de openluchtzaal aan het zwembad dus dit gaf het fele licht bij een lange belichtingstijd van 5 seconden. Ken jij een manier om dit licht wat te dimmenfelle licht op de voorgrond onderin nog wat dimmen en het is een topplaatje.![]()
tja Visio, maar ik heb toch even moeten oefenen hoor vooraleer er een foto gelukt waseen heel weinig bewegingsonscherpte
Tinne, ook ik zou daar nog willen zijnik zou willen dat ik er zatHet was een heerlijk verlof.
2 stemmingen brengt deze mooie plaat met zich mee:
1. rechts/boven: nachtelijke rust/stilte
2. links/onder: vrolijke sfeer van het verlichte zwembad (tikje te licht)
Knap samengebracht in één shot.
mvg,
Z900
Canon 1DMII+D30/50MK1/70-200 2.8 // Sigma 15FE/50-500 // Tamron AF SP 90 2.8/28-75 2.8 Di // Kenko AF Pro 300 1,4x TC
hele mooie, Vicky
groeten
Eddy
bedankt Eddy
@Z900 : zo had ik de foto nog niet bekeken, maar je hebt wel gelijk
Nogmaals iedereen bedankt en
groetjes
vicky
Vicky nu nog fotos van het nachtleven in Funchal
Of te moe van de wandelingen over de pico's![]()
Nachtleven is er niet veel in FunchalOriginally posted by mila
Vicky nu nog fotos van het nachtleven in Funchal
Of te moe van de wandelingen over de pico's
En de bergtocht over de pico's die hadden wij toen nog te goed.
Bedankt Mila, en dubbel bedankt dat je jou 500st post wil besteden aan een reply op mijn foto![]()