Weergegeven resultaten: 1 t/m 9 van 9

Standaard vieze en minder vieze beestjes

Sorry mensen, weer eens macro's! Kan goed begrijpen dat sommige mensen erop uitgekeken raken maar ik blijf insecten geweldig interessant en mooi vinden.
    Deze maakte ik eergisteren op de kruidenweide van een natuurgebiedje in de buurt. Hier plaats ik meteen een vieze beest, deze vlieg was wel 4 cm lang. Voor wat meer insectjes en vooral vlinders, bekijk mijn album op http://users.pandora.be/free/album1.htm .

Groeten,
    Free

Nikon Coolpix 4500

Standaard

Mooie macro's ...
    Once photography enters your bloodstream, it's like a disease ...
    -------------------------------------------
    Girly
    --------------------------
    Nikon Coolpix 880 - Canon EOS 300D
    --------------------------

Standaard

Knap gedaan, haarscherp en reuze groot beest !!

Standaard

Originally posted by free
    Sorry mensen, weer eens macro's! Kan goed begrijpen dat sommige mensen erop uitgekeken raken maar ik blijf insecten geweldig interessant en mooi vinden.
    Allez free, waar haalt ge dat nu dat er mensen zouden zijn die hier genoeg van krijgen? Kan toch gewoon niet. zo mooi
    Dat vliegers en brommers je de strot beginnen uit te komen; daar kan ik nog inkomen maar beestjes? Bijlange niet.... Post maar rustig door, jong
    Geweldig knappe shots trouwens ook in je album. Heerlijk oranje zandoogje. Nog en veel meer van dat, free
    groeten
    Eddy
    ps: de vlieg is een dambordvlieg (Sarcophagia carnaria) en de zweefvlieg is de blinde bij (Ersitalis tenax)

Standaard

Prachtige scherpe marco !
    Groeten,
    Bert

Standaard

Oh my GOD!!!

4CM !!! Das een monstervlieg(je), haarscherp trouwens, superfoto voor mij free.

Keep it up!

Steven
    Fujifilm S602 Zoom + AR-FX9 + TL-FX9

Standaard

Wat gebruiken de mensen op BD toch wrede manieren om mij jaloers te maken.. Nou het lukt jullie aardig hoor

Dit is wel een schitterene macro, ik wacht nog steeds op zo´n moment en dan natuurlijk hier posten

Maar hoe kan iemand zo´n prachtig diertje nou een vies beestje noemen?

Standaard

bedankt voor de fijne reacties !!
    het doet een beginnerke gelijk ik veel deugd en bewijst dat je geen top camera nodig hebt om er iets moois van te maken.
    Eddy, ook bedankt voor de determinatie van de vliegjes, daar ken ik namelijk absoluut niks van ! Het oranje zandoogje is ook mijn persoonlijke favoriet.

groeten
    free

Standaard

heel goede macro hier
    visit my website : http://www.freewallpapersite.com

Soortgelijke discussies

1. Macro beestjes 2
    Door frans_vdm in forum Showcase - Archief
    Reacties: 27
    Laatste bericht: 25 april 2004, 19:59
  2. Lieve Beestjes
    Door svenny007 in forum Chit Chat