Sorry mensen, weer eens macro's! Kan goed begrijpen dat sommige mensen erop uitgekeken raken maar ik blijf insecten geweldig interessant en mooi vinden.
Deze maakte ik eergisteren op de kruidenweide van een natuurgebiedje in de buurt. Hier plaats ik meteen een vieze beest, deze vlieg was wel 4 cm lang. Voor wat meer insectjes en vooral vlinders, bekijk mijn album op http://users.pandora.be/free/album1.htm .
Groeten,
Free
Nikon Coolpix 4500
Mooie macro's ...
Once photography enters your bloodstream, it's like a disease ...
-------------------------------------------
Girly
--------------------------
Nikon Coolpix 880 - Canon EOS 300D
--------------------------
Knap gedaan, haarscherp en reuze groot beest !!
Allez free, waar haalt ge dat nu dat er mensen zouden zijn die hier genoeg van krijgen? Kan toch gewoon niet. zo mooiOriginally posted by free
Sorry mensen, weer eens macro's! Kan goed begrijpen dat sommige mensen erop uitgekeken raken maar ik blijf insecten geweldig interessant en mooi vinden.
Dat vliegers en brommers je de strot beginnen uit te komen; daar kan ik nog inkomen maar beestjes? Bijlange niet.... Post maar rustig door, jong
Geweldig knappe shots trouwens ook in je album. Heerlijk oranje zandoogje. Nog en veel meer van dat, free
groeten
Eddy
ps: de vlieg is een dambordvlieg (Sarcophagia carnaria) en de zweefvlieg is de blinde bij (Ersitalis tenax)
Prachtige scherpe marco !
Groeten,
Bert
Oh my GOD!!!
4CM !!! Das een monstervlieg(je), haarscherp trouwens, superfoto voor mij free.
Keep it up!
Steven
Fujifilm S602 Zoom + AR-FX9 + TL-FX9
Wat gebruiken de mensen op BD toch wrede manieren om mij jaloers te maken.. Nou het lukt jullie aardig hoor
Dit is wel een schitterene macro, ik wacht nog steeds op zo´n moment en dan natuurlijk hier posten
Maar hoe kan iemand zo´n prachtig diertje nou een vies beestje noemen?
bedankt voor de fijne reacties!!
het doet een beginnerke gelijk ik veel deugd en bewijst dat je geen top camera nodig hebt om er iets moois van te maken.
Eddy, ook bedankt voor de determinatie van de vliegjes, daar ken ik namelijk absoluut niks van ! Het oranje zandoogje is ook mijn persoonlijke favoriet.
groeten
free
heel goede macro hier
visit my website : http://www.freewallpapersite.com