|
|||||||
| Registreer | All Albums | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|
Discussietools | Weergave |
|
|||||
|
Hallo,
Had ook liever wat meer gezien van de laatste dame. Ook spijtig dat de foto zo geel overkomt door de achtergrond. Wel mooie scherpte! mvg Sven
|
Citaat:
knappe dames, boek die nog maar eens, en dan betere kadrering......
|
vind een wel een mooie, maar ben het eens met de gemaakte opmerkingen.Wat mij erg opvalt,zijn de onschuldige blikken van de dames.
grt,bouk.
|
Ik denk dat je het u als "beginneling" een beetje moeilijk gemaakt hebt om twee modellen samen in één beeld te brengen...
Wat mij eerst opvalt is de kleur ...waarschijnlijk door de achtergrond... compositie zelf vind ik ook niet zo leuk waardoor ook het linkeroog van het tweede meisje "dof" overkomt. Maar ja alle begin is moeilijk en je hebt alvast twee knappe modellen om samen verder te werken...
D70/18-70, SanDisk Ultra II Mb256, Sigma 70-300F4-5.6 II APO Macro Super,Tripod Velbon AEF-3,Lowepro Nova 4 AW,X-drive PRO 40Gb,2x 512Mb Ridata Ultra Pro 52X,SB600,Sigma APO Macro 180mm,Nikon 50mm 1.8, Sigma 70-200 2.8 APO DG,Sigma12-24 BD0290BE |
|
||||
|
Bedankt voor de reakties en aanwijzingen,
met de twee dames zal ik later in het jaar nog een sessie mogen doen in een hopelijk wat ruimere lokatie met een betere belichtings mogelijkheid.Daar zal ik tezijner tijd dan ook wat foto's van posten.
|
|
||||
|
Aswerd, ik ben ervan overtuigd dat als je de volgende sessie doet met deze zussen en dan de tips die je hier kunt lezen ter harte neemt je nog veel mooie portretjes zal maken.
Als eerste portret is deze beslist geslaagd in mijn ogen. Groeten, Jan.
|
|
Soortgelijke discussies
|
||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Twee meisjes (zw) | ebbie1971 | Fotodiscussie Extra | 6 | 26 oktober 2004 20:38 |
| Economie - methodieken | purlut | Chit Chat - Archief | 3 | 10 juli 2004 22:42 |
| Twee vrienden | Jacki | Fotodiscussie Extra | 4 | 20 januari 2004 09:44 |
| Hoe de economie werkt... | elo | Chit Chat - Archief | 4 | 14 november 2003 17:33 |
| welke van de twee? | Visio | Showcase - Archief | 9 | 9 oktober 2002 19:53 |
![]() |