Belgiumdigital.com in samenwerking met
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 10

Discussie: TERRORISME !!!!

Standaard TERRORISME !!!!

Deze foto heb ik een aantal jaren geleden gemaakt tijdens een bezoek aan Londen. Het hele weekeinde is er toen dreiging geweest van Terrorisme.. Tijdens een bezoek aan Piccadily Circus (of hoe noem je die straat) werd het hele plein ontruimd omdat er een bommelding was.
    De ondergrondse stopte niet op sommige stations omdat er vreemde voorwerpen werden aangetroffen.
    Het was toen niet echt een prettige gedachte, steeds die dreiging.
    In de avond was er een man die een aanslag wilde plegen op een gebouw in Londen. De man had zijn bom verstopt in een koffer en was met de bus onderweg naar zijn 'doel'. Zijn bom ging te vroeg af en vernielde deze bus en nam de inzittenden en zichzelf mee naar de eeuwige jachtvelden..
    Ik had een raar gevoel bij het maken van deze foto.
    Helaas is dit soort aanslagen meer regel dan uitzondering geworden.
    Deze foto is gemaakt met een heel erg goedkoop camera'tje en ingescanned op een al even zo goedkoop scannertje !

Standaard

Yep, ik ga akkoord: stop terrorisme.

Standaard

Originally posted by pieterbie
    Yep, ik ga akkoord: stop terrorisme.
    Vecht tegen terrorisme !!!!!
    Ik ben een vredelievend mens maar dit , fanatisme , religieterrorisme , lafheid en blindelings medemensen afslachten ,
    neen dit kan niet !
    Ik kom hier nooit tussenbeide , om wat het ook zij , maar dit spreekt me geweldig aan .
    Ja , stop terrorisme.Met al wat anti-terrorisme mag inhouden .
    Toen ik , met mijn echtgenote , besliste kinderen te maken , hadden
    we een ander begrip van de wereld waarin we ze zouden grootbrengen .
    Meer zeg ik er niet over .

Danny
    http://www.canonians.com

Standaard

Volledig akkoord: blind terrorisme uitbannen .. daarvoor ben ik vriend van de Amerikanen en geallieerden .. ga die moslims te lijf jongens... geen makkelijke taak ..
    anderzijds: wij zijn een economie op de terugweg, de moslim-, chinese- en andere economieen gaan de komende jaren bloeien ... genoeg gezegd zeker

Standaard

Heftige foto!
    Laat mij maar lekker in mijn boeredorp wonen, je zal schrik krijgen om nog met de bus te gaan.
    Eugene

Nikon D100 / Nikkor AF-S 17-35 f2.8 IF ED / AF-S 80-200 f2.8 IF ED / Sigma 180 mm Apo Macro HSM / SB-80DX

Standaard

ga die moslims te lijf jongens
    sorry hoor maar met zo'n stelling kan ik niet akkoord gaan. Dat is nogal extreem denken.
    Het ETA en IRA zijn goed georganiseerde terroristenbewegingen en hebben niets met moslims te maken.
    Je hebt ook nog de Corsicaanse nationalistische groeperingen (Corsica en Frankrijk), 17 november (Griekenland), de rode brigades (Italië), ...
    De media concentreert zich nu vooral op het moslimterrorisme en om eerlijk te zijn is dat nogal gevaarlijk als je het mij vraagt. Er zijn terroristen onder alle volkeren en alle godsdiensten. Het zijn extremisten en extremisme is uiteraard af te keuren en gevaarlijk maar het komt overal voor en niet enkel onder moslims.

Mvg,

Karl
    Il caffè deve essere nero come il diavolo, bollente come l'inferno e dolce come l'amore

Bezoek mijn foto's online

Standaard

Ben tijdje minder actief maar het gaat weer komen,
    je hebt helemaal gelijk STOP TERRORRISME>>>>>>>>

Mvg Ad

Standaard

Karlito, ik ga geen discussie starten, evenmin ga ik hier bladzijden over gaan schrijven ... maar er tekenen zich nieuwe machtsverhoudingen af, waarbij de moslimwereld olie- en ander geld gebruikt voor zaken die niet door de beugel kunnen .. en daarbij speelt extremisme en het financieel ondersteunen daarvan een grote rol.
    Ik heb het dus niet over de arme brave moslim van achter de hoek (die we trouwens elk in onze straat ook wel hebben wonen), maar wel over georganiseerde misdaad en terrorisme, gesteund door malafide regeringen.

Originally posted by karlito
    ga die moslims te lijf jongens
    sorry hoor maar met zo'n stelling kan ik niet akkoord gaan. Dat is nogal extreem denken.
    Het ETA en IRA zijn goed georganiseerde terroristenbewegingen en hebben niets met moslims te maken.
    Je hebt ook nog de Corsicaanse nationalistische groeperingen (Corsica en Frankrijk), 17 november (Griekenland), de rode brigades (Italië), ...
    De media concentreert zich nu vooral op het moslimterrorisme en om eerlijk te zijn is dat nogal gevaarlijk als je het mij vraagt. Er zijn terroristen onder alle volkeren en alle godsdiensten. Het zijn extremisten en extremisme is uiteraard af te keuren en gevaarlijk maar het komt overal voor en niet enkel onder moslims.

Mvg,

Karl

Standaard

Ik ben het met de meeste van jullie eens, het terrorisme moet stoppen!
    Al die onschuldige mensenlevens die worden genomen, geheel onnodig en waarvoor? Voor wraak en kwaad... Helaas zal het nooit mogelijk zijn om dit te stoppen, niet met 1, 10, 10000 of 1000000000 mensen, er zullen altijd, hoe klote het ook is, mensen rondlopen die maling hebben aan de rest en het voor iedereen verzieken!
    Het enigste wat je kunt doen is je zelf niet laten opfokken door de rest.
    Ronald
    Canon EOS 300d + BG-E1 Grip + 18-55mm + Soligor 28-80mm + Sigma 70-300mm | Minolta Dynax 404i + Tamron 28-80

Website's: www.wsvdenieuweschans.com / www.xerantheme.nl.nu / www.radio-xl.nl

Standaard Re: TERRORISME !!!!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mauske
    Helaas is dit soort aanslagen meer regel dan uitzondering geworden.

Het is werkelijkheid geworden, helaas (Vandaag exact 1 jaar na de 'London Bombs')

Regels voor berichten