Lekker tukje doen in de ondergrondse, je niets aantrekken van de tienduizenden mensen beneden om je heen en de miljoenen boven je hoofd ;-) ook ik was daar tijdens die Parijs trip wel eens een paar keer aan toe, die metro leek mij dan wel een ideale plaats om tussen A naar B even je ogen dicht te doen , maar gezien mijn fotospullen durfde ik dat niet aan, zou je toch maar gebeuren dat je de fijne Mamiya kwijt raakt in de ondergrondse wereld van Parijs , droom je toch mooi van wilde beesten de eerste maanden! Trouwens er is fotografisch zoveel te vinden ondergronds, dat men het zich niet eens kan permitteren om als fotograaf overdag dat tukje te doen;-))
Voor wie wil kijken of iets over de foto wil zeggen: www.fotowillem.com/weblog
Gr,
Willem.
fijne foto, kerel... kadrage en beeldopbouw ok.
straatbeeld 1 & 2 had ik nog niet gezien, en hebben me blij verrast.
mvg,
steve
[ http://users.pandora.be/sssteeev/devilish.gif ] - what you see is not what you get...
Van hoog niveau, zoals gewoonlijk.
Ik heb meteen ook een blik geworpen op je nachtfoto's, en die bij de piramide van het Louvre steekt er met kop en schouders bovenuit. De beregende ondergrond doet het 'm voor mij.
Lang geleden dat ik nog eens op de weblog ben langsgelopen. Ik moet eraan denken om dat wat vaker te doen. Altijd verfrissend.![]()
Pieter
>> Canon 30D en 1D MarkII met vernieuwd glasservies (PBase gallery)
Mooi, net als de rest van de Parijse nachtfoto's.
Ik moet hoognodig weer eens naar die stad toe....
Meer foto's op Mukblog