Weergegeven resultaten: 1 t/m 12 van 12

Discussie: Intrigerend portret

Standaard Intrigerend portret

Volgens sommige:
    Intrigerend portret
    Prachtig en dubbelzinnig portret
    Stoer, ingetogen, afwezig, uitdagend zelfs...
    Eens kijken of jullie nog iets kunnen bedenken bij zo'n foto

Standaard

Dat ze bij mij mag meerijden

PS, er klopt "iets" niet met de verhouding v/d foto, of zie ik niet goed?...

Standaard

Originally posted by teddy-bear
    Dat ze bij mij mag meerijden
    Dan krijg je mot met Mic

Verhoudingen!!! Zal vast komen door die zware rugzak die ze draagt
    http://www.magendans-fotografie.nl Canon 10D, 20D, 60D + Canon 50mm + Sigma 50-500 + Tamron AF17-35mm + Canon 28-80.

Standaard

NEEN, niet die verhoudingen PIPPO

Voor een keer was ik nu eens ernstig..., pas op ik vind het een foto die idd. intrigerend is., maar 'k weet niet, fotografisch... 't zal me vergissen, maar toch...

>>>HELP!

Standaard

Intrigerend ? Intrigerend ? Dat is het minste wat je kan zeggen...
    Die ogen, man, man ! Help, ik kan niet zwemmen - ik verdrink erin !!!

Triker, heel knap (en intrigerend) portret. Wat blijft hangen ? Zoals reeds gezegd die ogen, het perfect uitgelichtte zwart (haar, jas en helm), een schitterende, zeer heldere, maar niet dominante achtergrond, een aangename scherpte, het tintje blauw van de trui die merkwaardig genoeg eventjes terugkomt in de achtergrond en een schoon, lief "totje" (als je dat als 'noorderbuur' verstaat...)

@ Teddybear : Ik denk te begrijpen wat je bedoelt... Zo'n freel, teder koppeke op zo'n stoere, brede schouders... Lijkt vreemd - maar hebde al ne keer gekeken wat ze aan heeft. Een dikke pull, daarover een soort halve pull (ken het juiste woord niet) en dan nog een knoeperd van een leren jas... Ge zoudt van minder brede schouders krijgen...

Sh*t Triker - pas op gij of ge gaat mij op mijne leeftijd nog zot van maken van moto's en (vooral) van al wat daar rond hoort... Vooral, 'k moe maar nen helm kopen en ik kan zo wegrijden... D'er staan d'er hier twee in de garage waar ik zou kunnen mee rijden, maar 'k durf nie... 'k ben bang van nog maar eens een "verslaving" op te lopen. En ik heb er al zo veel te onderhouden...

Knappe foto !!! Plezier was geheel aan mijn kant...
    Greetz, Kariboe
    * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, die komt in mijn eigen BOF !!!
    Euh... deze quotering is zeer subjectief !

Standaard

Ik vind dit een prachtige foto Triker
    "Alive and Kicking"

http://www.pbase.com/tinnew

Standaard

@Kariboe: nu verwachten we je natuurlijk ook wel op de motor bij de BD Safari SD En als ik me niet vergis is dit een Belgische schone, dus wie weet krijgt 1 van jullie haar nog wel eens voor de lens.

@teddy-bear: ze heeft ook wel een zeer apart gelaat en jukbeenderen!!

@Tinne: tnx, hopelijk kan ik binnenkort je clip-art verzameling weer aanvullen

http://www.magendans-fotografie.nl Canon 10D, 20D, 60D + Canon 50mm + Sigma 50-500 + Tamron AF17-35mm + Canon 28-80.

Standaard

Inderdaad heel mooie Spaanse ogen.
    Zo heet dat toch, dacht ik?

Standaard

Een woord: Toppie !
    m.v.g.
    www.foto-frans.nl
    workshops: ook met jouw eigen model ! .

Standaard

Knap portret Triker..., die ogen!!! Ook de pose van de dame vind ik schitterend, past volledig bij haar type en blik!
    Top!
    eMJeke
    website

Standaard

Zo op het eerste gezicht, schrik je van de ogen die je doordringend aan kijken. Na een poosje kijken blijven mijn ogen naar die ogen getrokken worden. Wat een foto, vervelend en mooi tegelijk. Vervelend omdat de foto dwingt, mooi omdat je dit soort foto's niet vaak ziet. Triker, ik vind em geweldig en een aanwinst voor je collectie.

Standaard

Weer een echte topper, mischien iet wat dromerig aan rond dwalen met in gedachte een nieuwe bike
    Respect begint bij uzelve

Soortgelijke discussies

1. Eerste kennismaking met portret
    Door svc in forum Fotodiscussie Extra
    Reacties: 8
    Laatste bericht: 8 maart 2004, 10:39
  2. Portret
    Door Koentje in forum Fotodiscussie Extra
    Reacties: 9
    Laatste bericht: 31 januari 2004, 10:34
  3. portret schoonpa
    Door lapino in forum Fotodiscussie Extra