Ik ben geen fan van vampierentoestanden e.d. maar als inwoner van Mortsel en daar het slechts enkele minuten ver is besloot ik toch even te gaan kijken en mijn nieuwe S3 daar een reeksje te laten maken. Was toch aangenaam verrast om te zien hoe creatief de inwoners daar bezig zijn geweest en het was een erg genietbare avond. Komt zondagavond op TV1. Hier kunnen jullie alvast resultaten van die avond bekijken, als ik meer tijd vind zal ik er nog een hoop bijplaatsen in de volgende dagen.
http://www.pbase.com/dievee/fata_morgana_mortsel
[color=Red]Edit (mod. Sven Michiels): Gelieve uw foto('s) zichtbaar te maken.
Laatst gewijzigd door Deeve; 10 januari 2005 om 05:44 Reden: Zichtbare foto's (volgens de regels...)
Dirk BP
spijtig... nu hebben we alles al gezien en moeten we vanavond weer op cafe...
Mac
hé dirk
terwijl de kinderen aan het kijken zijn naar FM...
ik vind je foto's super, ongelooflijk sfeervol,héééééééééél knap![]()
intussen ook eventjes op je site rondgedwaald, miljaar, alvast een dikke pluim... prachtig site ... enwat een schitterende foto's, ben er niet goed van...
je muziekfoto's zijn een enorme inspiratie voor me... net zoals de mensen die je in beeld brengt op doodgewone zaterdagen... en nog veel meer...
ik denk dat ik hier heel vaak eens zal terugkomen...
'k voel me nog vree klein nu in MIJN fotogebeuren...
merciekes![]()
![]()
lievegroeten
Hi Mac,Oorspronkelijk geplaatst door Mac Quoy
Neen, alles was niet te zien. Maar hoop dat ge veilig zijt thuisgeraakt en...
Schol,
Dirk
Dirk BP
Mooie sfeerpics, beiden dus![]()
http://www.magendans-fotografie.nl Canon 10D, 20D, 60D + Canon 50mm + Sigma 50-500 + Tamron AF17-35mm + Canon 28-80.
Beste Lieve,Oorspronkelijk geplaatst door lieve
Oh, hartelijk dank voor uw appreciatie. Ik ben bezeten door fotografie en kan er niet genoeg van krijgen. Er staan meer dan 8000 foto's op die site, heb er recent nog zo'n 1500 weggezwierd en heb er de laatste maanden praktisch geen bijgeplaatst, ben met een groter projekt bezig dat me nog enkele maanden zal bezighouden. Klein zijn is leuk Lieve, dan heb je nog massa's mogelijkheden om te groeien en dat is zeer genietbaar. Dus volhouden zou ik zeggen en je laten inpalmen door het fotogebeuren.
Met vriendelijke groeten,
Dirk BP
Thanks Triker,Oorspronkelijk geplaatst door Triker
Het was een zeer sfeervol gebeuren, heb er echt van genoten en heb nog een massa foto's van die avond.
Met vriendelijke groeten,
Dirk BP
dag dirk
ik heb zelf een enorme passie voor fotografie, ... voor 't moment hou ik enorm van muziekfotografie...
en groeien wil ik, absoluut...en mijn hart staat er meer dan open voor...
lievegroeten